En is die ook wel redelijk stevig/dik/stroef?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar hij zal wel wat vertekenen want mn hafje is op het moment moddervet 

en idd in je portemonnee voel je het soiso
Heb hem ook geprobeerd op mijn shet maar daar is de singel te lang:'). De bbp van best friend vormen erg mooi naar de rug hoor! Mijn welsh heeft een erg hoge schoft maar de bbp schuift niet naar achter. En bij mijn fjord (niet zo'n hoge schoft) blijft hij goed in het middel liggen.

Dus weet niet of de singel dan veel te lang is?
Dat vormt idd wel mooi naar de rug
Heb je bij de singel aan de andere kant nog veel gaatjes over? Want die van mij is 10cm kleiner
Dus zou de singel dan wel passen? 
Die is ook niet zo groot en heeft ook een erg korte rug 
Ik wil niet echt een 'zadelmodel' wil wel echt het idee hebben van zonder zadel rijden, maar gewoon net wat stroever zitten en ook dat het voor zijn ruggetje wat zachter is
Daar heb ik beide kanten op het vierde gaatje. Ik weet niet hoe 'stevig' jou pony is, maar je hebt wel kans dat de singel vrij lang is.
Ik heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen dus je moet op de link klikken en dan krijg je de foto op je beeldscherm.
Maatje 42 past er makkelijk op
hoor
Wendy15 schreef:karev: Heb je daar ook een foto van?Ik wil niet echt een 'zadelmodel' wil wel echt het idee hebben van zonder zadel rijden, maar gewoon net wat stroever zitten en ook dat het voor zijn ruggetje wat zachter is

En wel fijn dat daar een gewone singel aan kan