mini shet midi shet normale grote maxi shet ? licht bruin ? donkerbruin ?
psypony
Geplaatst: 19-06-09 05:39
even tussendoor hoor
Maar ben eigenlijk wel erg benieuwd naar die dekjes.. Volg dit topic al even. Maar heb nog geen plaatje kunnen zien.
Vind het idee van de vlekjes wel een heel leuk idee, past wel bij mijn bonte shet
En om even terug te komen op je onderwerp. Het ligt natuurlijk helemaal aan de kwaliteit. Maar zou zo rond de 15 euro een redelijk bedrag vinden. Als het erg mooi is misschien 20..
En als ik ook nog even wat mag inbrengen? Freestyle (oftewel touw) halstertjes voor een shet zoek ik ook nog
ja ik vind het ook egt een leuk idee. bijvoorbeeld met zo'n vakje zou ik heel handig vinden het dekje dan roze
nickyu
Geplaatst: 19-06-09 09:20
ook touw halsters maat shet zijn er al ook dr coock systeem bitloos en side pull
touw hoofdstellen word momenteel aan gewerkt
gezien het feit dat veel shetter zadels net niet passen (op het oog goed is meestal goed genoeg vind men) lijkt me een degelijke kwaliteit dekje die mede druk verdeeld fijner dan een dun dekje
maar alles staat of valt bij passend zadel
onder een pinokio kan een dunner dekje onder een barefoot een extra druk verdeling onder een boomzadel , zeker gezien de veranderlijkheid van een shet , prefereren wij iig een degelijk (dikker) druk verdelend dek