Begrijp het
Sterkte beiden!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Blacknestor schreef:Gerry is vandaag bij mijn paard geweest en had slecht nieuws.
Zijn rugspieren zijn niet juist ontwikkeld doordat ik 2 jaar met een zadel heb gereden die niet goed zat. Ik heb in die twee jaar er vier verschillende zadelmensen bij gehad die zeiden dat het zo wel kon, en ik zag toch telkens zijn rugspieren minder worden. Nu eindelijk de juiste zadelpersoon gevonden!
Ik ga nu even een paar weken alleen vanaf de grond hem trainen zodat de rugspieren weer sterker kunnen worden en dan komt ons nieuwe MSFC zadel en dan hopelijk kan ik hem weer oppakken.
Dit proces kan 3 maanden duren, maar ook wel aan half jaar...
Zo lang niet rijden is natuurlijk haast niet te overleven! maar wel nodig denk ik om over een paar jaar og van hem te kunnen genieten!
Dus zodra ik mijn zwarte met bruine bies MSFC zadel heb zal ik een foto plaatsen, maar dan moet het topic nog wel even in leven gehouden worden!!!

ankem schreef:Ben je bekend met werken aan de hand? Daar heb ik met mijn paard veel mee bereikt.
hihi zou wel grappig zijn! Blacknestor schreef:ankem schreef:Ben je bekend met werken aan de hand? Daar heb ik met mijn paard veel mee bereikt.
ja ik vond met de lange teugel werken leuk (piet Bakker) en met kaptoom gaan we nu ook maar weer werken, heb een tijdje les gehad van Florien de Graaf (sincerita.nl) dus we kunnen alle kanten op!
Zijn net terug van weer een uur wandelen,net op tijd aan de lucht te zien!!
Volgens mij heeft Gerry het nog over jouw fries gehad![]()
Ze vertelde dat het helemaal niet lekker ging en nu met je MSFC zadel haalde je dikke winstpunten enzo.. Kan dat toevallig over jullie geweest zijn??? Zelfs bij het proef rijden liep hij al fijner vertelde zehihi zou wel grappig zijn!
Blacknestor schreef:Ja dan had ze het vast over jou!
Hihi ja dan kan ik me voorstellen dat je na 1 proef al wel moe bent!
En bevalt jou het MSF zadel goed??
Zo´n prolite pad komt dat onder het shabrak of tussen het zadel en de shabrak??
Nou ik zal Gerry eens doorgeven welke kleur zadel ik wil!
Ik wilde er nog even over nadenken, maar het wordt een zwart zadel met bruine biesjes en randjes..Ben benieuwd naar het resultaat!