Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
miesie schreef:Als je budget toereikend is zou ik zeker voor een WOW gaan.. Als je dat eenmaal onder je kont hebt gehad, wil je kont echt letterlijk niets anders meer
dat gaat hem nu nog even niet worden €2500 voor een zadel aangezien ik ook nog een trailer moet aanschaffen
Ze zullen het zeker waard zijn misschien voor de toekomst denk er nog even goed over na
magic_lover schreef:nee wij zijn er erg tevreden over, en niet voor niks rijden er grote dressuurstallen hier in de buurt met hulsebos zadels, neem aan als ze echt zo slecht zijn als sommigen beweren dat die er dan ook niet mee rijden...
Pyriet schreef:Kootstra neemt er geen nieuwe klanten meer als ik het goed heb..Bubsj schreef:Hulsebos zit heerlijk, maar de service als er wat misgaat met het zadel is bagger. Er zijn te veel negatieve verhalen over. Daarnaast is het geen maatwerk zoals ze claimen. Ik zou dan eerder voor daaleman gaan.
Je kan Kootstra nemen, das een goede zadelmaker in het noorden.
(trouwens ook 1 te koop splinternieuw) maar heb ook eens op een hulsebos gereden en die zitten ook heel erg lekker, wij kunnen niet de keuze maken mischien vind ik die heel lekker zitten en zeg jij van dit zit voor geen hout
meningen verschillen Nicoletje92 schreef:Zelf rij ik persoonlijk het liefst met prestige(trouwens ook 1 te koop splinternieuw) maar heb ook eens op een hulsebos gereden en die zitten ook heel erg lekker, wij kunnen niet de keuze maken mischien vind ik die heel lekker zitten en zeg jij van dit zit voor geen hout
meningen verschillen