Die heb ik in bestelling....zit heerlijk zacht en dat is voor lange buitenritten ideaal..
Momenteel is er wel een lange levertijd..Ik zit nl. al 7 wk te wachten. Zou tussen 3 en 4 weken zijn
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Bubsj schreef:Suzan_bobar schreef:Wat voor vulling zit erin?? Is deze makkelijk aan te passen (las ergens dat wintec bijv niet op te vullen zou zijn??)
Ik wil gewoon zoveel mogelijk info over verschillende zadels krijgen voordat ik weer een verkeerd zadel heb.
Een tweedehands zadel heb ik ook geen goede ervaringen mee, scheef en andere ellende. Ik zou het liefst weer een western model hebben, maar niets past, drama,.....
Endurance lijkt mij nog het meest geschikt, gezien de afstanden die ik rijdt,....
Als je het echt goed wil doen, en geen ander zadel meer wil moeten aanschaffen zou ik voor een wow gaan. Buiten alle voordelen om, zitten ze ook nog eens geweldig. Ik weet zeker dat die zeer geschikt zijn voor lange afstanden

Suzan_bobar schreef:Is dat de leren variant OH????
Mooi zadel om te zien
Vrijdag ga ik ze op Boobs zien, tenminste als zijn rug dan genoeg hersteld is volgens de zadelmaker
Geen gedwongen zit waar ik persoonlijk echt geen fan van ben en zit gewoon lekker. Krijg wel als het erg warm is een beetje zweetbillen maar als je een stukje gaat draven is dat ook wel weer verdwenen
Ik vind het voordeel van kunstof wel dat het wat lichter is dan leer.
Ben benieuwd!!
Had een foto gemaakt, maar ben nog niet in de gelegenheid om die te plaatsen, zal morgen worden denk ik,.....