miss_kippie schreef:gebruikt ze al 19 jaar bij me paard als je ze goed om doet is er niks aan de hand.hoeveel mensen hebben al problemen gehad met pees beschermes??? als wat je fout omdoet gaat niet goed.
Precies !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Le_onie schreef:Als je ze goed omdoet, is er niks mis mee om er eens af en toe mee te rijden of voor de foto's. Als we zo gaan praten kunnen we alles wel afkraken, want dan is er heél veel wat we kunnen afkraken wat slecht is voor het paard ?
Ik zelf rijd er ook wel eens mee, meestal voor de fotosKom geef toe, het lijkt netter als er 4 bandages omzitten etc.
Igg goed om doen, onderlappen zou ik wel doen, om de druk te verdelen en voor de doorbloeding.
Succes !
prow schreef:als bandages zo slecht zijn zou de paarden van anky allang iets met hun benen hebben en als je na het rijden met bandages je paards benen bezweet zijn kan je ook gewoon je paard met een spons en en water nat maken of zo
Zo lang je maar weet waar je mee bezig bent, en dat kan helaas niet van iedereen gezegd worden. hestejente schreef:prow schreef:als bandages zo slecht zijn zou de paarden van anky allang iets met hun benen hebben en als je na het rijden met bandages je paards benen bezweet zijn kan je ook gewoon je paard met een spons en en water nat maken of zo
Het gaat ook niet om dat beetje zweet... maar om de oplopende hitte aan de BINNENKANT van het been. Dus daar waar de pezen zitten.
Kijk, als je bandages mooi vindt staan: ieder heeft zo z'n smaakZo lang je maar weet waar je mee bezig bent, en dat kan helaas niet van iedereen gezegd worden.
x__Chanel schreef:Ik vind dat Mohica gelijk heeft!
Ten eerste: Als bandages zo slecht zijn, waarom zijn ze dan nog in de handel? Als ze zo slecht zijn, zou niemand ze kopen, zou er verlies op gemaakt worden en zouden ze uit de handel genomen worden. Logisch toch?.