Singel-artikel in de bit: dubbele singel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Singel-artikel in de bit: dubbele singel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:08

Ben je het daar niet mee eens dan ? :)

Want dat die testen erg simpel zijn dat kan iedereen zien , en in dit geval ging het blijkbaar niet eens om een test , begrijp ik.

Gelukkig had ik al een slag om de arm gehouden en geschreven dat ik het singel-stukje niet heb gezien , en wie weet doen ze tegenwoordig wel betere testen , maar voorheen met de hoefschoenen enzo...oef. :P

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 17:08

pmarena schreef:
(Trouwens , komt je zadel nu zo ontzettend los aan de achterkant ?? Lijkt wel zo op de foto...)

Nope zadel komt absoluut niet los aan de achterkant.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 17:21

pmarena schreef:
En zo heb je ook de Gibaud-singel die helemaal elastisch is en een soort neopreen verdikking in het midden heeft om de druk op het borstbeen te concentreren.

Van Eric le Tixerant is die toch? Dan heb ik 'm ook, rijd ook met een WOW. Echt een super fijne singel :j

Mijn instructrice heeft de H singel bij haar paard (en WOW), toen Arie Boer bij mij was om m'n WOW aan te meten heb ik ernaar gevraagd en deze singel was bij Tris niet nodig.

Duhelo

Re: Singel-artikel in de bit: dubbele singel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 08:49

ik blijf die h - singels, en de singels die de druk centreren toch apart vinden
al die commotie over drukverdeling van zadels, dat de druk op een groot oppervlakte moet liggen, enzoverder
en dan ontwerpen ze een singel die alle druk op 1 plaats centreerd
apart ...