Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
laetitia schreef:Natuurlijk is het logisch dat een zadel na 4 jaar niet meer goed zou kunnen passen.
MAAR we wachten nu al 5 weken op haar, ze woont nu in Friesland en komt niet meer bij ons in de buurt...
Ik kan mij best voorstellen dat ze druk is, maar 5 weken wachten vind ik wel erg lang...
Mrijn schreef:Ik heb destijds het zadel van Rusell overgenomen (een Wispelaere) en deze na een maand bij Equestor ingeruild voor een Equilibre. Ik vond de zit van de Wispelaere te breed. Het zadel ligt echt fantastisch (en dat terwijl mijn Wow niet pas te maken was op mijn paard) en zit heerlijk! Equestor heeft nu een vrouw in dienst die het zuiden van het land doet en zij heeft klantvriendelijkheid wel degelijk hoog in het vaandel staan hoor!
Tessebes schreef:Vanwege de slechte (lees: geen) service van Equestor ben ik overgestapt naar Zaldi via trekkingsaddles, blijft nog steeds dat ik het Equestor zadel heel goed vind en ik het nog een jaar houd, mocht mijn pony er toch weer in groeien op één of andere manier.
Tessebes schreef:Ik las idd een tijd geleden dat ze iemand zochten voor in deze regio, fijn dat ze iemand gevonden heeft, nu hopen dat ze het waar gaat maken. Blijft dat ze inmiddels wel een slechte naam heeft qua service, probeer dat maar weer eens om te buigen naar positief.
Natasja22 schreef:Ik heb de pegaso bij haar gekocht.
Hele tijd moeten wachten voor ik hem eindelijk kreeg. Ze nam niet eens de moeite om even te laten weten dat het langer ging duren.
Toen ik het eindelijk had wou ik na een jaar weer mijn zadel laten controleren, maar helaas had ze geen tijd en werd ik op de wachtlijst gezet.
Laat ik het zo zeggen als ik op haar zou moeten wachten dan zou ik nu nog moeten wachten....
Heb lekker een andere zadelmaker laten komen. De service bij equestor is echt bagger en koop daar nooit meer wat.
vagolijntje schreef:ik heb mijn zadel ook verkocht ik kon er zelf helaas niet goed op zitten en het zadel schoof heel erg. Ik heb nu een wow en dat bevalt super.
Ik heb geen last gehad van de service gehad, de ontwikkeling van de equilibrium heb ik van dicht bij gezien en het leek een interesant zadel.
Thorrrrrr schreef:Ha gout (ben je echte naam even kwijt),
Ik heb jou aan de telefoon gehad... als je ellende met je paard wil... koop dan een zadel wat is aangemeten door Inge Zwan. Succes gegerandeerd !!
Thorrrrrr schreef:Heb je de site van Equestor gezien ? Ze zoeken iemand die de Equestor zadels gaat verkopen en aanmeten in midden NL. Opleiding is niet nodig. Je wordt intern opgeleid !! Ik hoop niet door Inge.
russel schreef:Thorrrrrr schreef:Heb je de site van Equestor gezien ? Ze zoeken iemand die de Equestor zadels gaat verkopen en aanmeten in midden NL. Opleiding is niet nodig. Je wordt intern opgeleid !! Ik hoop niet door Inge.
Als ze iemand nemen met de MFSC opleiding komt het nog wel goed met Equestor, alleen de samenwerking met Inge zal wat moeizaam verlopen.