Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Zwartwitje schreef:Wauw, zoiets heb ik inderdaad nog nooit gezien. Er zit daar dus een extra beugelriem aan de hak van de beugel vast..? Heb je dan niet kans dat je daarin blijft haken als je valt, of zie ik dat verkeerd? En wat is de meerwaarde daarvan (mijn Frans is niet zo goed)?
Zie mijn post een stukje verder naar boven. Ik heb ze op de equitana gezien en ze zaten wel heerlijk. De meerwaarde is dat je hele voet ondersteund wordt en je klappen met je hele voet opvangt waarbij je voeten en enkels veel minder belast worden. Daarnaast kan je veel makkelijker je balans houden op de beugels door het grote oppervlak. 

Anne_GTI schreef:Zwartwitje schreef:De prijs en de vraag of ze toegestaan zijn op wedstrijden hebben me tegen gehouden om ze niet gelijk ter plekke aan te schaffen.
Maar ik denk dat ik er dan ook last van zou hebben op een lange rit, omdat de beugels nog steeds niet veren en ik die schokken dus alleen met mijn enkel opvang.