Ik gebruikt ook mijn oude wasmachine voor al het paarden spul en mand van de hond bv, maar naar de stomerij brengen is ook een optie geloof 4 tot 6 euro per dekje.
Als de wasmachine die ik nu heb kapot gaat, koop ik er een met een grotere trommelinhoud, zodat ik ook dekens kan wassen (dikkere) Maarja, ik heb een Miele.... en die gaan niet zo snel stuk haha Ruimte voor een 2e machine heb ik helaas niet
Ik heb een wasmachine en centrifuge van de kringloop, kost haast niets! Mijn wasmachine was 15 euro ofzo. Het is echt zo'n mega oud ding, maar hij wast prima, dus waarom niet? Centrifuge erbij, dan zijn ze ook wat sneller droog. Ik was echt alles er in, en mijn vaders werkkleding gaat er ook in omdat dat altijd onder het vet zit. Wil mijn moeder niet in de gewone wasmachine hebben, dus wij hebben mooi onze eigen. Kan nu zoveel en zovaak wassen als ik wil
Phrono
Geplaatst: 02-05-09 17:01
Ik gooi ze ook gewoon in de wasmachine. Moet je nagaan, ik ben bij m'n vriend ingetrokken een half jaar geleden, het is dus zijn wasmachine. Hij vond het eerst wel vies, maar nu valt dat erg mee. Ik haal echt zoveel haren als ik kan eraf, en dan even wassen. Nog nooit geklaag van vriendje gehad