Ik heb ook een vraagje. Ik denk wel dat het bij dit topic hoort, daarom vond ik het niet nodig een nieuwe topic te beginnen Ik heb een zadel van mijn paard dat verkocht is nu liggen op mijn nieuw paard. De boom raakt bijna de schoft van mijn paard. Een pink krijg je er nog tussen. Voor de rest ligt hij goed, dus enkel de boom is te wijd. Nu heb ik er een gelpad onder liggen om eventuele pijnen die het zadel geeft wat in te perken. Wat het rijden betreft vind ik dat mijn paard toch wel lekker over de rug loopt. Toch het wringt wat in mijn gedachte. Nu dacht ik, misschien helpt zo'n mousse racket misschien? Geld voor een nieuw zadel heb ik iig niet, maar ik wil toch hieraan iets doen. Wie o wie wil mij wat meer info of tips geven.
Toevallig heb ik vandaag een zadel gekocht met een prolite pad er onder
Mijn paard heeft een hele hoge en smalle schoft. Hij word ouder dus valt iets in elkaar qua spieren. Je zou dus zo n pad er best onder kunnen doen om je zadel iets te verhogen want dat doet mijn zadel nu namelijk ook. De zadelmaker adviseerde mij ook een iets bredere boom omdat het anders te strak op de schoft lag en nu zou ik het ook nog op een ander paard kunnen gebruiken.