luchtdoorlatende peerbeschermers??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: luchtdoorlatende peerbeschermers??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:32

Ik rijd mijn pony enkel met beschermers als ik met een ander de weg opgaat want de mijne wordt vreselijk heet als er een paard meegaat.

Maar ik heb gewone beschermers en tuurlijk benen zijn nat van zweet, de beschermers laten een spoor achter maar ff wassen die benen en alles is weer schoon en koud water is goed voor de doorbloeding dus waarom zijn de gewone beschermers niet goed meer?

Billy12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 13:10

bedankt voor de reacties, ik rijd inderdaad ook alleen met peesbeschermers als ik een buitenrit ga rijden. Dus misschien moet ik het maar bij me gewone houden en gewoon goed afspuiten na de rit. en weer droogstappen aan de hand.

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:03

HKM heeft nu ook hele mooie met air gaatjes. De Profi.
Die van HH hebben het inderdaad ook. Zij gebruiken ook neopreen met gaatjes in de nylon, zodat daar ze lucht ook weer door kan. Ik heb alleen minder blij met de pasvorm. Dan is die van HKM stukken beter.
Verder heeft bijvoorbeeld HEXA peesbeschermers met een losse schaal die hard is op de belangrijke delen, en daar leg je de voering gewoon in. In de voering zitten weer luchtchannels die vuil en warmte naar buiten werken.

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:20

Ik ben ook te spreken over de HH beschermers, mijn pony heeft daaronder ook nooit klamme benen meer :n Het neopreen is heel anders dan bij de Eskadrons en BRs. De pasvorm zit bij mijn pony perfect, dat zal wel per paardenbeen verschillen.