Wauw mooi hoofdstel!! Ik zou 'm ook zo willen kopen, zeker omdat ie juist bitloos te dragen is!! Alleen wel stom dat ie alleen in het zwart is , ik heb bruin tuig namelijk.. Vind het een heel mooi hoofdstel!! Mooi gevormd en ideaal op buitenrit!!
Maar hij moet er alleen nog even in het bruin komen
Suusje1972
Geplaatst: 13-06-09 17:43
Ja ik ben er uit, ik wil hem ook. Ga straks meteen een bestellen...
Helaas de maat Cob past niet... :-( Te brede Tinkeroren. Nu wordt de Full nog voor me besteld, hopen dat die niet te groot is.
Elisabethsun
Geplaatst: 14-02-16 05:20
k zie dat dit een oud topic is maar kan geen recentere vinden. Ik wil even laten weten dat ik na heel veel zoeken naar een geschikt hoofdstel dit veelzijdige hoofdstel (contour fysio van barefoot) gevonden heb. Het past supergoed op mijn veeleisende knapstrupper. Hij is er zichtbaar blij en vrolijk mee. Ik rijd met de kaptoom of met de marylott (bloem hackamore). Echt een uitkomst en een hele mooie stevige maar toch soepele kwaliteit. Ik heb duurdere hoofdstellen gehad die hier niet aan kunnen tippen. Vind de prijs dus meevallen
pmarena
Geplaatst: 14-02-16 11:05
Zo da's zeker een oud topic!
Wat fijn dat hij goed bevalt! Nu is de Contour Physio wel een ander modelletje dan het gewone Contour hoofdstel waar dit topic over ging
De gewone Contour is een hoofdstel met hoge neusriem, deze is er al een aantal jaartjes: En is er nog steeds alleen in het zwart Wel in maat 1 en 2 (Cob en Full).
De Contour Physio is er nu een goed jaar denk ik, en is wèl in zwart en bruin leverbaar En in 3 maten. (Pony-Cob-Full)
Op de bovenstaande foto het Contour Physio hoofdstelletje gecombineerd met de Cavesson (kaptoom / side-pull) neusriem.
De naam Contour verwijst eigenlijk vooral naar het kopstuk dat rond de oren golft, er is ook nog een geheel bitloze kaakgekruiste Contour versie
Daar dan ook maar een plaatje van, voor het geval daar nog iemand een ervaring over post, dan weet iedereen dat het over verschillende hoofdstelletjes kan gaan
Dit is de Contour Jewel. Vanwege de diamantjes in front- en neusriem Die is er ook alleen in zwart en maat Cob en Full....