WildChild schreef:merel_gomez: waarom postte je 'En er is al een foto' ? Heb jij een foto? Ik denk dat ze dat voorbeeld plaatje bedoelde
Whaah die wil ik in goudkleurig maar dat bestaat natuurlijk weer niet..WildChild schreef:merel_gomez: waarom postte je 'En er is al een foto' ? Heb jij een foto? merel_gomez schreef:En is er al een foto " En, is er al een foto? "Kommatje vergeten denk haha
Pikeur schreef:Whaah die wil ik in goudkleurig maar dat bestaat natuurlijk weer niet..WildChild schreef:merel_gomez: waarom postte je 'En er is al een foto' ? Heb jij een foto? merel_gomez schreef:En is er al een foto " En, is er al een foto? "Kommatje vergeten denk hahaO dat zal het wel weze
Ik zag hem vorige week in het roze en blauw bij divoza in Heteren. De witte moesten nog binnen komen...
Oh haha ik had de post van merel_gomez verkeerd gelezen en gelezen er is al in plaats van is er al, zegmaar. @Avensis: Hoe vond je de frontriem? Vielen de steentjes goed op? Waren het 3 of 4 rijen steentjes?
__Astrid schreef:angelax heeft m gekocht en nog iemand uit het BSF topic! Hebben die misschien foto's?
Oei hebbe Die komt ineens met stip bovenaan mijn verlanglijstje te staan. Leuk prijsje ook nog.Ben erg benieuwd naar een foto van een poooooony met deze frontriem
merel_gomez schreef:vind hem een beetje tegenvallen. lijkt idd. niet zo te glimmen.Dat viel mij inderdaad ook een beetje tegen, maar kan ook aan de fotokwaliteit liggen, of zo lijken omdat het lichtblauw is in plaats van wit.
Ik heb hem in de winkel gezien en hij is niet heel erg blingbling zoals de echte swarovski's maar daar is de prijs ook naar.
Ik heb hem al even geleden besteld,in het wit..Inderdaad nog niet op voorraad.Zit hard te twijfelen om te cancelen en toch de Schumacher te kopen
Ik heb besloten hem gewoon af te wachten,zodra hij binnen is krijgen jullie foto's op een zwartbruin paard zonder aftekeningen
Ja ik heb hem lijkt een beetje op ukiefrontriemen. in het echt glimt hij meer dan op foto. ga binnenkort foto maken op pony
Goed dat buitenstaanders het verschil niet eens zien! Haha. Ik ben heel benieuwd naar ervaringen en foto's! Denk dat ik 'm ook ga bestellen voor dat geld.