Ben toch wel erg benieuwd naar je rijfoto's, omdat je zegt dat je zo goed rechtop zit. Ik heb een barefoot london gehad en kon daar ook niet echt rechtop in zitten. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, in ieder geval wel met mijn handen veel te hoog
. Ze was zo over de z**k dat ik maar 2 rondjes heb gemaakt en op alles heb gelet behalve mijn houding. Was te druk bezig met erop te blijven zitten. 
, dat rijdt wel lekker.....

).
) en de set is compleet. Mooi dingetje hoor , niet echt mijn smaak dat vierkante geheel , maar voor het type wel mooi 
.
Juliette86 schreef:Als de FF's niets worden ga ik misschien toch een StarTrekk Espaniola overwegen en heb op foto de verschillen met de Sevilla proberen te vinden. Waar BF zo mee schermt in de standaard modellen slaan ze in de Sevilla de plank finaal mis -> anatomische vorming. De Sevilla is van de onderkant helemaal recht terwijl standaard BF en de ST naar voren in een punt omhoog lopen. Dit was me nog niet eens opgevallen totdat ik de golving in de zitting van de ST zag. Dat de Sevilla niet gevormd is kan verklaren waarom deze niet geschikt is voor paarden met een schoft. Dan gaat het zadel bruggen en geheid knellen op de schoft. Valt me tegen van BF dat ze daar niet aan gedacht hebben.