ik heb zelf ook een boomloos waar ik mee spring dat gaat heel goed. Het is de eerste 2 keer wennen maar daarna gaat het prima. Ik heb wel een duurdere boomloos dus dat is voor de ts geen optie. Maar springen met boomloos gaat heel goed.
kazary
Geplaatst: 30-03-09 11:23
LiSSy schreef:
voor 250 euro kan je een leuke 2e handse kopen van een beter merk. daar zou ik persoonlijk veel eerder voor gaan
Dat zou ook mijn advies zijn. Je hebt tussen de 250 en 350 nog erg goede merkzadels.
Nastik
Geplaatst: 30-03-09 11:32
Ik zou ook gaan voor een tweedehands merkzadeltje. Ik heb mijn Kieffer vorige maand verkocht voor EUR 225.- en ik geloof dat die prijs helemaal zo gek niet is als je MP even afstruind.
ik heb een pagony vzh zadel voor mijn ruintje van 280 euro alles erop en eraan en hij ligt top. Zijn andere zadel is een Stubben, 2 keer aan laten passen aan zijn bespiering.. ik rij hem het liefst met zijn pagony, ligt top en zit prima.
Dapnik
Geplaatst: 30-03-09 14:52
Ik zou het niet doen, al is het voor zo weinig gebruik. Zou gewoon op marktplaats of bokt kijken voor een goede 2e hands. Ik heb zelf net ook een 2e hands zadel op marktplaats gekocht, ook voor het springen omdat ik met mijn dressuur[boomloos] niet kan springen. Ik heb een oudere daaleman gevonden, en die koste me minder dan 100 euro. Gewoon goed zoeken.