Halsterhoofdstel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Halsterhoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:19

Biothane is gewoon het meest praktisch , zeker als je het in weer en wind (en water) gebruikt :j

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:27

Ik vind biothane heel fijn spul.
Schuurt niet, lekker makkelijk in onderhoud, een sopje en klaar ben je.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:32

Succes ts, ben benieuwd wat het gaat worden!

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:09

Heb ook het hoofdstel van boomloosrijden, heb ik vorig jaar over genomen van Cheveyo hier op bokt.
Hem hem alleen nog maar gebruikt bij onze Ponykamp :D maar beviel me goed, zeker makkelijk als je even stopt en het bit gewoon uit kunt doen, wat ook makkelijk is dat je gelijk er ook een touw bij hebt die je gewoon tijdens het rijden om zijn nek kan hangen.

Moet wel zeggen heb een tinker maar met niet een heel groot hoofd, heeft wel full maar dit hoofdstel heb ik op het grootst staan, de neusriem en de keelriem, hoogte van de neusriem kan niet lager want anders hangt het bit te laag...
Leer is super mooi, verkleurd wel wat als er zweet enzo op komt wordt ie wat donkerde, maar weet niet of je dat ook bij de zwarte zo duidelijk zit.

Afbeelding

Esther_r20

Re: Halsterhoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 18:19

ik heb bovenstaand hoofdstel geleend van een stalmaatje (we hadden het over halsterhoofdstellen en ineens kwam ze binnen met een :d) Past perfect op mn paardje en staat super!
Dit gaat hem dus worden. Even zoeken of ergens een aanbieding is, of iemand hem kwijt wilt en anders bestellen.
Blij dat ik heb kunnen passen en kunnen zien hoe het eruit ziet en voelt

bedankt voor jullie meedenken!