Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Schangah schreef:Ze kopen de onderdelen bij Ideal en zetten dan het zadel in Nederland in elkaar. Een volledig op maat gemaakt zadel is toch heel iets anders (en dat zie je dus ook aan het prijskaartje). Ook hebben ze niet veel verschillende type bomen waaruit een keus gemaakt kan worden. Dus gaan ze de kussen aanpassen naar de rug van het paard om het toch passend te krijgen
Neem maar eens contact op met Bianca van http://www.2bone.nl/l . Het is nl haar paard. Naar aanleiding daarvan is zij de MSFC opleiding gaan volgen.
Echt super! En nog belangrijker, het zadel past ook super op mijn paard. Sinds ik met het nieuwe zadel rij loopt ze een stuk ruimer en makkelijker uit de schouder! Het was niet zo dat het oude zadel (Passier) slecht lag.
eversdijk schreef:Schangah schreef:Ze kopen de onderdelen bij Ideal en zetten dan het zadel in Nederland in elkaar. Een volledig op maat gemaakt zadel is toch heel iets anders (en dat zie je dus ook aan het prijskaartje). Ook hebben ze niet veel verschillende type bomen waaruit een keus gemaakt kan worden. Dus gaan ze de kussen aanpassen naar de rug van het paard om het toch passend te krijgen
Neem maar eens contact op met Bianca van http://www.2bone.nl/l . Het is nl haar paard. Naar aanleiding daarvan is zij de MSFC opleiding gaan volgen.
Dit is werkelijk klinklare onzin, Hulsebos maakt ALLE zadels op maat en hier in Nederland, het enige dat zij in Engeland LATEN maken, en dus niet zomaar van een ander merk kopen, is de boom. Iemand die jij kent heeft kennelijk een slechte ervaring met Hulsebos en dat is erg jammer, maar onwaardheden vertellen gaat me iets te ver en je praat kennelijk de woorden van een ander na daar het niet eens je eigen ervaring is.
Wanted2003 schreef:Gelukkig lees ik hier ook goede verhalen, aangezien HB vrijdag bij mij komt voor een nieuw zadel
ponyparadijs schreef:Over elk bedrijf kan je goede en slechte verhalen horen. En van elk bedrijf zijn er mensen die ze helemaal de grond in boren of heel erg ophemelen!
Ik persoonlijk ben erg te spreken over Hulsebos. Vindt de service erg goed. Ben erg tevreden over de zadels en de pasworm.
Als je een zadel aanmeten wordt je erg goed geholpen met de euzes die je kan maken. Ook geven ze veel advies over wat er eventueel beter kan met betreking tot het zadel!
dus van mij alleen positieve verhalen!
Wanted2003 schreef:Gelukkig lees ik hier ook goede verhalen, aangezien HB vrijdag bij mij komt voor een nieuw zadel
Sprintje schreef:Tja zo heeft ieder bedrijf wel een aantal ontevreden klanten rond lopen. Ontevreden klanten maken altijd wat meer lawaai dan een tevreden klant, dat is een beetje jammer effect. Maar goed ook heel erg logisch, want als je een duur zadel koopt en het bevalt niet is dat best zuur
Sprintje schreef:Tja zo heeft ieder bedrijf wel een aantal ontevreden klanten rond lopen. Ontevreden klanten maken altijd wat meer lawaai dan een tevreden klant, dat is een beetje jammer effect. Maar goed ook heel erg logisch, want als je een duur zadel koopt en het bevalt niet is dat best zuur
Sosha schreef:Sprintje schreef:Tja zo heeft ieder bedrijf wel een aantal ontevreden klanten rond lopen. Ontevreden klanten maken altijd wat meer lawaai dan een tevreden klant, dat is een beetje jammer effect. Maar goed ook heel erg logisch, want als je een duur zadel koopt en het bevalt niet is dat best zuur
Ik heb tot op heden nog niet zulke negatieve verhalen gehoord over een vergelijkbaar bedrijf als bv. Daaleman (zelf overigens geen ervaring mee, maar erg spijt dat ik die niet geprobeerd heb).
Dus denk niet dat dat op gaat. Een of twee klachten, ok, maar zoveel?
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
zij vertelde, dat ze nog niet 1 paard had gezien, die echt beter was gaan lopen onder een hulsebos zadel. maar goed wie weet was mijn zadel anders, dus dat wilde ze toch wel even controleren op mijn paard zijn rug. maar nee, volgens haar lag het helemaal niet goed op de rug, en drukte het helemaal op de verkeerde plaatsen, ook vond ze de kussens van hulsebos veeel te hard! maar dat vond ik ook al, die van mij kan je bijna niet indrukken, dus laat staan dat ze lekker veren op de rug van je paard
haar advies was, weg dat zadel, als je hier een maand of 3 verder mee bent, is heel de rug van je paard naar de klote. nou daar zit je dan met je 1 dag oude zadel van 2000 euro
wat eigenlijk toch wel echt heel lekker zit, maar ja daar heb je weinig aan als het niet goed ligt op je paard.
ze heeft dit trouwens ook gefilmt, dus de eerste keer dat ze haar behandeld had, en 2 weken erna.
) en hij ging het even aanpassen. volgens hem lag het toen dus wel helemaal goed. en als het zadel niet goed zou liggen, dan zou mijn paard er ook anders door gaan lopen, daar geef ik hem wel gelijk in, maar je hebt verschillende paarden, mijn merrie loopt eigenlijk overal doorheen! al staat die op 3 benen, die komt toch haar stal uit etc. Sosha schreef:Mijn ervaring ja, erg slecht. Vooral de kennis en service (welke?).
Heb een duur zadel aangeschaft, na eerste keer opvullen kreeg mijn pony problemen met zijn rug en een duidelijke schuurplek en drukking. Blijkt er gewoon een bult in de vulling te zitten.
Komen ze vervolgens terug om naar het zadel te kijken, zegt de "opvuller" (andere dan degene die het opgevuld had) dat het zadel helemaal niet goed ligt en hij voelt geen bult.
Die eenzijdige drukking zou dan door mijn pony zelf komen en dat het zadel helemaal niet meer paste kwam omdat mijn pony zoveel veranderd was (ja ja op 13 jarige leeftijd veranderd er ook zoveel aan een recreatie pony). Na deze verandering heeft mijn pony nog steeds last van het zadel, met mijn boomloos geen enkel probleem. Ik heb sterk de indruk dat deze mensen niet capabel zijn om een zadel passend op een paard te maken.
Werd ongelofelijk onbeschoft behandeld door deze firma, niet alleen door zijn personeel maar ook door Hulsebos zelf.
Ik raad je echt af om zaken met deze firma te doen, je kunt je er een hoop problemen mee op de hals halen (of liever gezegd op je paard zijn rug) en garantie tot de eerst volgende lantaren paal.
Sprintje schreef:In dit topic:
16 positief
5 negatief
en nog een aantal reacties half/half of niet zo uitgesproken.
Ik heb ook een boel negatieve verhalen gehoord over zadelpasservices van gewone ruitersport zaken (logisch want dit is niet hun dagelijkse core business) Ook over Daaleman vind je negatieve verhalen. Maar goed dat wordt een wellus nietus verhaal. Dat is niet zo interessant. Een aantal mensen zijn niet tevreden en een aantal mensen gelukkig wel heel erg tevreden! Een beetje opletten en kritisch zijn in je keuze, zeker bij een dergelijke uitgave, dat kan nooit kwaad. Maar een bedrijf écht afraden op bokt gaat mij wel wat verMaar goed dat is mijn persoonlijke mening.
Utixo schreef:Ik heb enkel maar positieve ervaringen met Hulsebos, ook met problemen die opgelost moesten worden. Er werd alle tijd voor ons genomen, en ze wilden mijn paard echt eerst duidelijk onder de man zien lopen voordat ze er iets aan gingen vullen. Na het vullen weer onder de man.
Het duurt wel iets langer, een afspraak maken, maar goed, ik woon ook wel iets uit de buurt, en ik kan me voorstellen dat ze graag mensen plannen die bij elkaar in de buurt wonen.
De bereden politie hier rijd overigens ook met Hulsebos.
psst schreef:ponyparadijs schreef:Over elk bedrijf kan je goede en slechte verhalen horen. En van elk bedrijf zijn er mensen die ze helemaal de grond in boren of heel erg ophemelen!
Ik persoonlijk ben erg te spreken over Hulsebos. Vindt de service erg goed. Ben erg tevreden over de zadels en de pasworm.
Als je een zadel aanmeten wordt je erg goed geholpen met de euzes die je kan maken. Ook geven ze veel advies over wat er eventueel beter kan met betreking tot het zadel!
dus van mij alleen positieve verhalen!
Hier sluit ik mij helemaal bij aan!
Mijn Hulsebos wordt momenteel aangepast op mijn Haf. Kan niet wachten tot hij klaar is!