AnitaBakker schreef:Allemaal ontzettend bedankt. We zijn gister naar Beilen geweest en hebben een Drytech als testzadel mee terug gekregen. Wat een service!! En nu al weet ik dat het een Cheyenne wordt! Wat rijdt dat heerlijk. Weet alleen nog niet of ik ga voor Nubuck of Drytech. Vond die nubuck toch wel mooier:) Maar ik mag deze een week (!) lenen dus ik kan nog even denken.
Bedankt allemaal
Ik heb zelf de drytex en ik ben daar super blij mee omdat ik die gewoon schoon kan maken met water zonder dat je het helemaal op het zadel ziet. Ook is hij droog door er een lap overheen te halen. Met nuckbuck droogt het heel langzaam en vetige dingen en vocht zie je op het zadel. Vet blijf je zien.
Ik kan nu dus lekker in de regen rijden zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij afgeeft op mijn broek. en aangezien je veel buiteritten wil maken.. Misschien wil je ooit ook nog wel eens naar het strand dan kan dat ook HEEL GOED met de drytex. Dan hoef je niet bang te zijn dat het helemaal in het zadel trekt en dat je dan van die lelijke plekken krijgt.
Ik weet niet of je een helemaal nieuw testmodel hebt meegrekregen? Hou er dan rekeking mee dat hij heel soepel word. je gaat dus de spieren van je paard voelen bewegen onder je tijdens het stappen (wat voor mij iig masserend werkt).