zadel voor shetlander?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

iloonaa__

Re: zadel voor shetlander?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 10:11

okee, ik gaa wel leuke dingetjes op internet zoeken zoals vd mischien dat iets me heel erg aanspreekt en bij hem past! :) ik moet er wel bij zeggen dat wij hem nog maar 3 jaar hebben, en daarvoor is hij voor ons gevoel nooit echt goed opgevoedt, dus soms luiserd hij dan iets minder, maar tis wel een leuk dier evngoed, hij geniet van aandacht en borstelen, vindt ie ook heerlijk... :)

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 10:27

opvoeding is iets wat niet uit moet maken hoor, je kunt een opgevoed paard kopen wat bij jou thuis in een monster veranderd, maar je kunt ook een niet goed opgevoed dier kopen wat thuis veranderd in het best opgevoede beestje ooit.
maar dat is allemaal afhankelijk van je eigen opvoeding...

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 11:55

Lijkt me een goed plan..en misschien zien we binnenkort een fotoshoot met alle dingen die hij er al bijgeleerd heeft! :)

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 15:20

Kijk eens op www.pink-horizon.nl voor VD oefeningen :) !
Siskeh, ik had een onopgevoede shet van 6 jaar gekocht. We zijn nog steeds bezig met opvoeden maar in 1 jaar al erg veel bereikt :) . Alles kan, maar je moet het wel willen en de tijd er voor nemen.

PollyBarney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:55

Mijn dochtertje gebruikte op de shet altijd een klein westernzadeltje.De gewone zadels zijn meestal allemaal te groot.Dan krijg je al die pinokkio zadeltjes

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 18:13

nathalie2302 schreef:
Lijkt me een goed plan..en misschien zien we binnenkort een fotoshoot met alle dingen die hij er al bijgeleerd heeft! :)

vindt ik een goed plan ! hihi! :D

weet iemand met wat voor oefenin je het best kan beginnen eigenlijk?? moet natuurlijk wel echt onderaan beginnen! :)

MeAndRein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 17:17

Ik heb altijd een shettie gehad en ik had en 16inch zadel..
Ik had deze van Knight rider
Afbeelding