Zadels bij de kringloop..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

zigranta

Re: Zadels bij de kringloop..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 12:40

Heb pas geleden bij een kringloopwinkel hele mooie derby leren laarzen gezien amper gebruikt nog niet eens ingezakt voor 20 euro het was alleen maat 47!Die pas ik dus niet,maar je zal ze net nodig hebben in die maat,goedkoper kom je ze nergens tegen.Maar ja met een zadel zou ik ook wel voorzichtig zijn en dan zeker niet voor 150 euro!

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 12:49

zigranta schreef:
Heb pas geleden bij een kringloopwinkel hele mooie derby leren laarzen gezien amper gebruikt nog niet eens ingezakt voor 20 euro het was alleen maat 47!Die pas ik dus niet,maar je zal ze net nodig hebben in die maat,goedkoper kom je ze nergens tegen.Maar ja met een zadel zou ik ook wel voorzichtig zijn en dan zeker niet voor 150 euro!

Dan had ik ze zeker mee genomen en op Marktplaats gezet voor veel meer. :D
Jammer dat ze hier bij de kringloop alleen maar troep verkopen :(

Maar 150 voor een oud zadel is natuurlijk echt heel erg veel.

Ik verkocht oude deco zadels voor die ik kreeg van kennisen voor een tientje of 15 euro ofzo, en dan was de boom nog goed, alleen waren het gewoon super oude modelen.

zigranta

Re: Zadels bij de kringloop..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:13

Heb ik wel aan gedacht ja,maar niet gedaan dus misschien heeft een ander nu een echt mazzeltje!