Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hestejente schreef:Cassagrande schreef:Hestejente, Dat vind ik dan weer zo´n kromme opmerking. Maar goed ik doe het tenminste om mijn spullen te beschermen en zeer zeker niet omdat het "mode" is.
Waarom is het krom? leg eens uit waarom je je zadel wel met lapjes zou beschermen en je hoofdstel niet.
Cassagrande schreef:Simpel.Mijn zadel was duur in aanschaf maar ligt super en zit heerlijk. En daar wil ik nog jaren mee verder kunnen. Een hoofdstel is niet zo duur in aanschaf en het is net wat je wil en er voor over hebt. Door mijn vorige zadel zo goed te onderhouden en beschermen zag het er nog uit als nieuw ondanks het vele gebruik. Helaas paste het toen niet op mijn nieuwe paard. Juist omdat het er zo goed uitzag heb ik een goede ruil kunnen doen met mijn nieuwe zadel. Als je het niet beschermt krijg je er ook niets meer voor. Uitleg genoeg?
moonfish13 schreef:Weet iemand hier trouwens hoe dik de PK pads zijn?
Ze zijn wel mooi voorgevormd, alleen moet ik weten hoe dik die dingen zijn.
Dat vraag ik liever aan de kritische consumenten hier.
Na 2 keer dr mee rijden werd hij bovenop iets platter waardoor die nog beter zat vind het een geweldig ding!