[WN] Willem Muijs

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:31

Ik heb contact gehad met TS, en toevallig heb ik alle informatie van dit zadel, de boom is al eens breder/platter gemaakt, dus passen met de originele boom heeft in dit geval geen zin, maar ik heb de maten die de boom nu heeft, dus het is alleen een questie van vergelijken met de maten van PoucyWouces' paard. Het is een kort zadel, met hele korte skirts, en een verder naar voren geplaatste rigging, dus heel geschikt voor de meeste quarters/paints.
Zou verder geen probleem moeten zijn, om te kijken of hij past.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:14

@DeirdreD :

wat vervelend voor je die bestook mailtjes!
Nee echt nergens voor nodig........

@Aafke, wat fijn dat je toevallig deze gegevens nog had, echt een meevaller voor TS dus! ;)

PoucyWouce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 17:54

Ik heb het zadel gekocht. Voor de geïntereseerden: het stond op marktplaats. Het is een klein donkerrood zadel met een paard erin gegraveerd. In het echt veel mooier dan op de foto. Ik hoop dat het me goed gaat bevallen. Er wordt ook nog door kenners gecontroleerd of het werkelijk past.

Enne...het is Poucy Wouce (spreek uit poesie woes), niet Pouncy Wouncy. Ik ben namelijk ook gek op katten en dit was de koosnaam van mijn eerste kat. Nu heb ik een cattery en die heet Poucy-Wouce.

ElCid

Re: Willem Muijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:31

Dan ken ik het zadel wel;mooi zadeltje.

DeirdreD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:56

@Poucy Wouce: Chips! Sorry! Wel een leuk verhaal! Ik kan me daar zo een hele gave poes bij voorstellen! Mijn poes is helaas overleden. Ik mis haar erg.
Zie jewel! Aafke heeft de informatie en kan helpen. Dus zo zinloos is het niet!

@Loes: Die "Bokker 123" heeft mij wéér gemailt! Met "bewijzen" waarom Aafke sucks. Ik houd er niet van om dingen achterbaks te doen Bokker123! Maar die link die je mij gestuurd hebt is interessant, ook voor jou Poucy Wouce, er staat een hoop interessante informatie op.

[WN-TR] Westernzadels en pasvorm

@Aafke: als je dit leest: Jeetje meid wat een ellende, wat een haat! Ik had geen idee! Dan heb je je nog heel diplomatiek geuit!
En dan verbazen mensen zich waarom ze hier niet meer zo vaak komt? Ik begrijp niet dat ze nog moeite doet om hier mensen te helpen!

@Bokker123: die links bewijzen alleen maar dat er een paar mensen hier een soort haat/heksen/laster campagne gestart zijn. Aafke's commentaar heeft alles netjes weerlegt. En het valt mij op dat er daar weer naar de concurrent verwezen wordt. Een heel vuil spelletje!

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:54

DeirdreD, laat het vallen, ga er niet op in.

Bij veel zadels zal ik waarschijnlijk niet kunnen helpen, hier wel. kwestie van geluk hebben, en ik duim voor je dat 'ie past!

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:34

Nog even over de kwaliteit van de Muijs zadels. Ik vindt de kwaliteit dus echt erg goed, het is een mooie kwaliteit leer, stevig en ook de wol onder het zadel is netjes.

Mooi dat de TS het zadel heeft kunnen passen, mooi dat Aafke nog gegevens had van dat zadel en mooi dat het zadel een nieuw paard heeft!

nu hopen dat mijn zadel ook ooit nog een leuk paard vindt :D

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:12

Er staat weer een prachtige te koop en wel hier op Bokt!

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 14:27

Ik wacht nog op die maten..... ;)