nickyu schreef:meet nou eerst eens je boommaat op
er zijn genoeg merken die standaard tot 34 /37 of zelfs 42 gaan
ik heb boommaat 3
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
samwes schreef:hoi Schangah , wat voorn gedrags problemen had je paard eerst dan? want die van mij vertoont ook aardig wat kuuren! gr sam
Ik heb diverse malen het ruiterhuis erbij gehad hoor, maar die bleven zeggen dat het aan het paard lag. samwes schreef:Arie boer is geweest en zegt echt dat een euroriding te klein is! Ik moet echt naar een ander merk overstappen kentaur is wel breeder want heeft een ander soort boom. euroring heeft van zichzelf een hele krappe boom.
hoje schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ben ook op zoek naar een nieuw zadel voor mijn fries en ben dus wel benieuwd hoe het je bevalt. Komen ze je paard opmeten om daarna een zadel te gaan maken? Hoeveel kost het als ze langskomen (als ik vragen mag?).

hoje schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ben ook op zoek naar een nieuw zadel voor mijn fries en ben dus wel benieuwd hoe het je bevalt. Komen ze je paard opmeten om daarna een zadel te gaan maken? Hoeveel kost het als ze langskomen (als ik vragen mag?).
) Ga zo meteen even met mijn man overleggen.hoje schreef:En, hoe ging het vandaag, wordt het een TC zadel?
MarciaDenise schreef:Ik heb zelf een Euroriding diamant voor mijn Fries.
Het was een Fit 3 maar heb hem laten verbreden bij de zadelmaker, hij was net iets te krap.
Maar hij zit als een huis!
Wil hem zeker niet meer wegdoen, dus ik was blij dat hij aangepast kon worden.
Heb nog een Fries staan maar die is nog breder, zou willen dat ik daar ook een euroriding diamant voor kon vinden.
Maar ze gaan helaas niet breder.
Euroriding valt schijnbaar wel iets smaller dan andere zadels.
Ik wil voor mijn andere fries voor Barnsby of WOW gaan....
.Of hebben jullien nog tips of commentaar? samwes schreef:MarciaDenise schreef:Ik heb zelf een Euroriding diamant voor mijn Fries.
Het was een Fit 3 maar heb hem laten verbreden bij de zadelmaker, hij was net iets te krap.
Maar hij zit als een huis!
Wil hem zeker niet meer wegdoen, dus ik was blij dat hij aangepast kon worden.
Heb nog een Fries staan maar die is nog breder, zou willen dat ik daar ook een euroriding diamant voor kon vinden.
Maar ze gaan helaas niet breder.
Euroriding valt schijnbaar wel iets smaller dan andere zadels.
Ik wil voor mijn andere fries voor Barnsby of WOW gaan....
Euroriding heeft ook fit 4 en 5 ben ik achter gekomen heb hem zaterdag gepast de fit 4 lag goed en ze hebben mij verteld als ie weer te klein wordt dat ze de boom altijd nog naar fit 5 kunnen verbreden ben echt zo blij ik denk dat deze het wordt!!!!!!!!!!!1