Ainsley zadels, goede kwaliteit?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Ainsley zadels, goede kwaliteit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:23

hmmz, heb ook op een Bates Inova gezeten en die zit is veel dwingerder (maar wordt ooit wel mn nieuwe zadel ;) )

toosjeto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:25

ik heb de ainsly rubens
zuper fijn zadel en wil nooit geen ander merk meer
kieffer en kn enz zijn niet aan mij besteed
enige nadeel is dat de zadels wel duur zijn; mijne was jaar geleden toen ik het kocht ruim 1700 euro kaal ;)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:38

Dwingend of niet, het is ook je eigen gevoel denk ik. Maar ik vind Ainsley wel dwingend overkomen, alsof ik voorin moet zitten.
Men zegt ook dat Fryso dwingend is, maar dat vind ik van die zadels juist weer niet, die laten je gewoon in het midden zitten.
Het is dus ook persoonlijk.

levine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 13:07

Maar wel een fijne dwang....? Ik kan namelijk wel een hoop steun (* lees dwang) gebruiken :)

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 13:09

Ik vind het een superrr zadel! Heb een ainsley vanguard optima, en je zit heerlijk vast!
Je word in de goede houding gedwongen..
Ik ben overgestapt van een wintec 500 vzh naar een ainsley, en echt, een wereld van verschil! Kreeg in het begin wel last van mijn rug doordat ik zo raar zat, en in een houding werd gedwongen.. Maar dat was met een weekje over!

SuperRupsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 14:29

levine schreef:
Als je een link zou hebben zou het erg fijn zijn, ik kan namelijk echt niets vinden, alleen maar zadels te koop en daar gaat het mij hier niet om ;)

Als je op ainsley zoekt, en dan alleen in het sobforum harnachement vind je genoeg info.

Heb zelf een 2e hands ainsley vanguard optima, en ben er erg blij mee. Hij is nu iets van 6 jaar, maar nog in hele goede staat, erg comfortabel, en ik vind hem lekker licht in vergelijking met bv. een barnsby avg.

SuperRupsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 14:29

levine schreef:
Als je een link zou hebben zou het erg fijn zijn, ik kan namelijk echt niets vinden, alleen maar zadels te koop en daar gaat het mij hier niet om ;)

Als je op ainsley zoekt, en dan alleen in het subforum harnachement vind je genoeg info.

Heb zelf een 2e hands ainsley vanguard optima, en ben er erg blij mee. Hij is nu iets van 6 jaar, maar nog in hele goede staat, erg comfortabel, en ik vind hem lekker licht in vergelijking met bv. een barnsby avg.

levine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 14:58

Oke, thanks!