Drukverdeling en schuiven

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:51

Nog even een opmerking over een MSFC, de officiële hbo opleiding. Wanneer zij het zadel afkeurd kan je hiermee verhaal halen omdat het een gecertificeerde opleiding is en dus dit ook voor een rechtbank geldig is.
Alle symptomen die je opnoemt komen van een slecht passend zadel. Welke model heb je van euroriding?

Ik heb de elende van het hebben van 2 paarden met rug- en achterhandproblemen door slecht passende euroriding zadels (Diamant en Titan II) aangemeten door een zichzelf "Kundig" noemde zaak uit de plaats drunen. ;(

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 10:35

Schangah schreef:
Nog even een opmerking over een MSFC, de officiële hbo opleiding. Wanneer zij het zadel afkeurd kan je hiermee verhaal halen omdat het een gecertificeerde opleiding is en dus dit ook voor een rechtbank geldig is.
Alle symptomen die je opnoemt komen van een slecht passend zadel. Welke model heb je van euroriding?

Ik heb de elende van het hebben van 2 paarden met rug- en achterhandproblemen door slecht passende euroriding zadels (Diamant en Titan II) aangemeten door een zichzelf "Kundig" noemde zaak uit de plaats drunen. ;(

Klopt helemaal, als een MSFC-er een rapport opmaakt wordt dit door de rechtbank gevolgd, die zelfde bovenstaande zaak heeft al eens bakzeil gehaald toen een MSFC-er met een gedupeerde klant mee ging naar deze winkel. Zoek hier even op bokt en gij zult vinden ;)

lonnie

Re: Drukverdeling en schuiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 10:51

was dat niet met mijn zadel?

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 12:33

lonnie schreef:
was dat niet met mijn zadel?

Ja!, heb ik dat pas niet gelezen in een topic waar je ervaring zocht met deze ruitersportzaak en een verkeerd aangemeten zadel.....dan kan je het verhaal veel beter zelf vertellen :D

Think

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:34

Ik zou zo wie zo even terug gaan naar degene waar je het zadel van gekocht hebt. Het moet gewoon goed liggen.
Een euroriding, ligt wel aan het model maar de diamant heeft het zeker, een ingebouwde voorsingel dus zou niet mogen schuiven.

Als je zeker wilt weten hoe en waar je zadel drukt, dan zou je ook nog een drukmeting kunnen doen. Als je wilt weten waar ze dat doen moet je maar even een pb sturen.

Think

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:36

Schangah schreef:

Die zijn de laatste tijd niet zo kundig meer. Zonde van deze goed lopende zaak!!