Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Met de eerste twee spatjes regen is madam het alweer zat.eowyn04 schreef:Petra, mijn weatherbeeta van iertje is volgens mij nog steeds waterdicht, maar ik heb er voor alle zekerheid nog een regendeken overheen. Dit is ook enkelt om de deken te beschermen met al die paarden.
. Vanwege de kleur kon ik hem goedkoop krijgen. Het was even wennen, maar ik kon altijd mijn pony vinden in het land... Maar ja, nu heb ik een knalpaarse en een blauwe met oranje biezen, dus dat zit ook wel weer goed.
eowyn04 schreef:Haha petra, smurfenblauw met baby-rose!! geweldig!!
Die van iris is wel blauw, maar meer dat helder zeeblauw.
Petra_O schreef:eowyn04 schreef:Haha petra, smurfenblauw met baby-rose!! geweldig!!
Die van iris is wel blauw, maar meer dat helder zeeblauw.
http://paardenfreaks.nl/images/lg.jpg![]()
Fijn dat je toch een deken hebt die lijkt te passen. Anders misschien een deken met een schoftuitsparing? Volgens mij had ik die een paar jaar geleden ergens gezien, vraag me alleen niet waar...
Oh ene... katoen komt van een plantje...
) dan gaat het wondje sneller dicht, dus dan is die 'ellende' snel weer voorbij!
eowyn04 schreef:heeejjj drentie!!
moest eerst effe in je profiel snuffen wie je was hoor. Wist neit dat jij op bokt zat en drentie heette![]()
Ik heb ze ergens anders besteld voor 114,75. Goedkoper kan denk ik niet![]()
Heb trouwens jouw deken in mijn kast liggen, heb van corine een superpassend deken kunnen lenen.
Die legt tot nu toe goed over de schoft heen.
Als ik je zie van de week geef ik de deken weer, maar laat hem niet zo slingeren op stal.