[WN] Western zadel van Zadelmarkt?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re: Western zadel van Zadelmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 02:10

Sprrt dit is het western gedeelte van bokt, dus het gaat over de westernzadels en niet over de engelse zadels

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:15

Een vriendin van mij heeft al 5 jaar een western zadel van zadel markt en was er altijd vrij tevreden over, maar nu beginnen de spijkers erdoor te steken... :-/

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:20

Sprrt heeft een leeg profiel en de enige berichten die ze tot nu toe op Bokt heeft geplaatst zijn in twee topics die Zadelmarktproducten bespreken.... :Z

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:31

Damn die mensen die daarop letten :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:28

duidelijk geval van aandelen!

Sprrrt, jij bent dan een van de zeer weinige gelukkige uitzonderingen die dan toevallig wel een recht zadel heeft, helaas is het meer uitzondering dan regel.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:44

@Sprrt: Dat was geen grapje van me, van dat brandhout. Het is namelijk écht het enige waar die zadels goed voor zijn.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 19:27

Mensen, mensen, bedankt voor de berichten!

Ik ben inmiddels de gelukkige eigenaar van een montana western zadel.. welke bijna als nieuw is, hij ligt perfect op mijn tinkie, en hij (me tinker:P) lijkt er gelukkiger mee:P

Dus hier mag een slotje op, ofniet:P.. en nog even voor de andere mensen, dit was geen topic om ruzie te zoeken, en er zullen best mensen zijn (heeeel weinig) die wel tevreden zijn met hun zadel.. :D bedankt voor de reactie;s!

kampioen25

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:23

Ik ben zelf begonnen met een western zadel van divoza,op mijn tinker. hij lag prima en voor het geld was het en goede kwaliteit. Je kan hem natuurlijk niet vergelijken met de crates die ik nu heb maar, ook ik had niet het geld om gelijk een dure te kopen. Plus het feit dat mijn tinker 3 was heb ik de crates pas gekocht toen hij uitgegroeid was.
Zoek goed marktplaats af en heb geduld. Een tweede hands zadel hoeft niet te duur te zijn.
De apache kost 247,31 euro bij divoza.
veel succes

Marije87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:26

Mijn eerste zadel was via via van zadelmarkt, ik ben er niet over te spreken. De redenen staan hierboven genoemd. Ik heb nu een ander zadel, dat zat alleen al veel beter en mijn paard liep er ook beter mee!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:58

Ik heb altijd zoiets van; bespaar je vooral de kosten op een zadel door bij zadelmarkt een eventueel krom zadel te kopen, maar zet het wel vast apart voor over een jaar of 2, als je de osteopaat mag betalen.

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 14:22

fijn dat je een montana hebt... heel wat beter dan een zadelmarktje en toch niet zo ongelofelijk duur he...

één ding heb ik hier nog niet zien passeren; mijn belangrijkste reden om zo geen zadel te kopen trouwens (naast scheve bomen en verdachte samenstelling enz :Y) ) is dat ze echt gemaakt zijn om op een ton te rijden ofzo :? zo recht is geen enkel paard en dat kan alleen maar bridging even (ja ben dus effectief bij zm geweest en heb de westerns ook eens bekeken toen ik er toch was). er moet toch op zn minst een beetje contour zitten aan de onderkant zou ik denken

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 16:46

Even offtopic @kynshiri: geweldig onderschrift. En zeer van toepassing op het stalgedrag van 2 van onze paarden. :D