Ervaring met Euroriding?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

aslo

Re: Ervaring met Euroriding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 08:33

xLittleAngel schreef:
een bates en type was caprilli.
maar dat zadel. kent iemand dat???

Caprilli van Bates zijn fijne/goede zadels, maar ook fijne/goede zadels dienen te passen, zowel voor ruiter als paard.
Bates is dus ook de maker van Wintec.

xLittleAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 09:16

het was wel een goed zadel,maar die van mij vind ik echt niet goed zitten,het gooid me naar voren,en men benen gaan ver naar achter. ik voel me niet stevig erop.

en op men paard licht het zadel niet meer goed. het schuift naar voren en ik voel links zun schouder bewegen.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 11:10

ik denk dat het aller verstandigst is, om gewoon een zadelmaker/passer te laten komen met een hoop v erschillende zadels en om er zo achter te komen welk zadel goed past en waar jij het best op zit.

Die mensen hebben er verstand van en kunnen je alles vertellen'.
het kan namenlijk zomaatr gebeuren dat je paard/pony kapot rijdt met een verkeerd passend zadel.

xLittleAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 13:43

ja we laten ook iemand van Superhorse kijken.die komt volgende week donderdag. dus hopelijk kunnen we dan een goed zadel kiesen.

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:49

Fijne zadels. Ik heb op een Diamant gezeten en die zat heerlijk alleen toen nog te duur voor mij, dus heb hem niet gekocht. Mijn zusje heeft ook al een oudje; een Euroriding Germany. Ziet er nog prima uit, zou niet weten hoe oud die is.

Fleming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:48

Weet iemand ook hoe duur een Euroriding Diamant ongeveer is?

xLittleAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 12:56

bij ons zijn er 2 winkels die euroriding diamant verkopen en die was dacht ik . 1495 euro??

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:56

Voor mijn dochter en haar pony hebben we ook een Euroriding, maar dan een Jade2 dressuur 16 inch. De kwaliteit vind ik heel goed voor deze prijsklasse, hij is goedkoper dan de diamant Knipoog Mijn dochter vindt hem erg lekker zitten en voor onze pony is het een perfect zadel wat dus goed ligt, hij is natuurlijk wel op maat gevuld door de zadelmaker. De boom is eventueel ook te versmallen of te verbreden door de zadelmaker.

Maar het belangrijkste is natuurlijk wel dat het het juiste zadel is voor je paard/pony, al kan hij nog zó lekker zitten, het moet natuurlijk wel goed liggen.