Heb nogal een lompe haflinger en ze heeft ze nog steeds niet stuk. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Heb nogal een lompe haflinger en ze heeft ze nog steeds niet stuk. Noeni schreef:De Premiére springschoenen zijn ook primaHeb nogal een lompe haflinger en ze heeft ze nog steeds niet stuk.
in die_xAnne schreef:Hier is het ook een bekend probleem, met horseball zijn springschoenen verplicht maar na twee wedstrijden
was er weer 1 kapot(rubber). Maar nu heb ik van Harry's Horse neoprene springschoenene (met Kevlar) en die
blijven echt super zitten, heb er al een aantal trainingen mee gereden en ze zitten nog altijd perfectin die
springschoenen zit ook een bobbeltje zodat ze niet draaien en gewoon op dezelfde plek blijven zitten.
.j0lan schreef:ik heb ze van global met bont ; niet echt tevreden mee komen scheuren van in het leer!
Tulandro schreef:Ik vind neoprene springschoenen van Harry's Horse heel fijn. Ze zijn lekker goedkoop, en ze gaan best lang mee. En daarbij zijn ze ook een stuk langer dan andere merken.
Tulandro schreef:
Norton vond ik de pasvorm ook niet geweldig, en die werden ook redelijk snel lelijk; rafels en klittenband.