[WN] Gewone spijkerbroek?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 09:48

Waar kopen jullie je Cruel Girl broeken?

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 09:50

ik heb de wrangel texas
Wat ik jammer vind aan deze broek is dat de pijpen zo smal zijn aan de onderkant
De broek sluit zeg maar helemaal aan, en dat geeft me een behoorlijk ongelukkig figuur |(

ik ben op zoek naar een broek met bootcut pijpen, liefst wel stress en met een middelhoge taille
Tips ???????????????

Vera

Re: Gewone spijkerbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 09:52

De Texas heeft toch ook Boot cut versie? Die had ik vroeger altijd :j

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 11:18

Ik rij met gewone sprijkerbroeken, maar net welke ik uit de kast pak. Ik heb wat dat betreft geen voorkeur, hij moet gewoon lekker zitten en niet té strak.
Ik heb er nu 1 zonder achterzakken en met behoorlijk veel strech er in en redelijk wijde pijpen. Die heb ik járen geleden eens bij de C&A gekocht, bevalt uitstekend :D

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 11:55

Wrangler heeft inderdaad de dunne naad (die bij de meeste merken buiten zit) aan de binnenkant. Ik vind het persoonlijk fijner rijden, maar ik vind het geen noodzaak. Ik kan ook prima rijden met mijn Only-spijkerbroeken (daar passen mijn bovenbenen beter in :7 ).

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 11:57

Vera, ik koop mijn Cruel Girl broeken bij Arthur. Op de grotere shows kan je ze ook kopen. En op ebay vind je ze ook. Of gewoon rechtstreeks bestellen uit Amerika.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 11:59

ik rijd ook in mijn gewoone spijkerbroeken, meestal de wat ouderen, de netten doe ik niet aan bij de paarden.volstaat mij prima.

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:01

Vera schreef:
De Texas heeft toch ook Boot cut versie? Die had ik vroeger altijd :j

Die van mij dus niet |(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 09:16

Ik heb ook Wrangler broeken, puur omdat ik maar heel weinig broeken vind met een enkele naad aan de binnenkant. Als ik langer rijd met een dubbele naad, gaan mij vel protesteren :+
Haal ze gewoon bij de Jeans Centre. Merk wel dat de oudste begint te slijten, de stof wordt wat dunner.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 09:32

:+ ik volg dit even, mijn westernzadel is onderweg en het is vast not done om in mijn normale rijbroek erop te zitten :+

zijn lange chaps trouwens fijn?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 09:34

Vind ik wel, warme benen in de winter. Kom alleen niet meer zonder krukje het paard op, en het duurt even voordat ik eraf ben _O- Chaps zijn nog ietwat nieuw en stug.
Maar ik vind ze zeker fijn, heb eindelijk geen gevoelloze bovenbenen meer als het koud is :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:47

Als je het lekker vindt om met een gewone rijbroek op een westernzadel te zitten, gewoon doen! Maar een spijkerbroek zit ook lekker hoor! Lange chaps, heeeerrrlijk in de winter. Ik heb kalfsleren die zijn lekker soepel dus geen gedoe met moeilijk opstappen!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 15:34

Citaat:
ik volg dit even, mijn westernzadel is onderweg en het is vast not done om in mijn normale rijbroek erop te zitten :+

Als je het lekker vind moet je het gewoon doen, mijn ervaring is wel dat je iets steviger zit met een spijkerbroek; iets minder glad.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 19:40

Nu we het er toch over hebben... De verzendkosten van Sheplers zijn enorm gestegen, dus ik vraag me af waar jullie je wranglers vandaan halen. Vriendlief is namelijk erg verknocht aan wranglers.

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:26

bubbels schreef:
Nu we het er toch over hebben... De verzendkosten van Sheplers zijn enorm gestegen, dus ik vraag me af waar jullie je wranglers vandaan halen. Vriendlief is namelijk erg verknocht aan wranglers.

Bij de Makro hebben ze Hero van het merk Wrangler in verschillende uitvoeringen, stretch of niet, voor vrouwen en mannen, ik heb ze al een aantal jaren en vind deze broeken wel lekker zitten vooral de stretchmodellen al zit de naad wel aan de binnenkant, maar rijden gat er prima mee en ze zijn ook niet zo duur.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:47

De Jeans Centre heeft ze ook :j Is een gewone kledingwinkel, zit volgens mij door heel NL.

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 22:05

Van de jeanscentere.... welke modellen vinden jullie zeer geschikt om mee te rijden?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 22:17

Ik heb de Wrangler Dayton en die andere zit in de was, kan ik zo niet voor je kijken. Maar als je vraagt naar Wranglers met een enkele naad aan de binnenkant ben je al een stuk verder, dan kun je zelf nog kiezen of je bootcut wilt of niet. Ik heb ze zelf graag iets wijd uit lopend, is net wat flatterender :))

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 22:20

Ok! Bedankt voor je snelle reactie! Ik ga maandag de plaatselijke jeanscenter eens bezoeken :D En dat flatterender... dat is een tip die ik meeneem! Kan nooit kwaad, evenals een wat hogere taille tijdens het rijden, scheelt weer een boel ongewenst bloot!

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 23:36

Ik heb Wranglers, model Lucy gekocht voor twee tientjes bij de outletshop in Bataviastad. Lekker lang en niet zo laag in de taille, met een beetje stretch. Deze hebben ook een enkele naad aan de binnenkant dus zitten ze prima als rijbroek wat mij betreft. Maar het assortiment van die winkel wisselt nogal eens dus weet ik niet of ze nog te krijgen zijn tegen de tijd dat deze versleten zijn. Vandaar dus maar meteen twee gekocht :D