Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
In januari wordt dan het debuut gereden

avensis schreef:Als je er problemen mee krijgt kun je er altijd nog zo'n zadeldekje of iets dergelijks overheen doen. (welke je normaal gebruikt bij een zere kont...) Dan valt het al helemaal niet meer echt op..

xLiezel schreef:Idd,wat is de functie van dit zadel dan? Volgens mij mag je gewoon met elk zadel een dressuurwedstrijd starten hoor..Behalve boomloos enzo.
SusieQ87 schreef:xLiezel schreef:Idd,wat is de functie van dit zadel dan? Volgens mij mag je gewoon met elk zadel een dressuurwedstrijd starten hoor..Behalve boomloos enzo.
De dressuur versie van een boomloos zadel mag je gewoon mee wedstrijden rijden.
Alleen niet met fenders, wel gewone beugelriemen en beugels.
. Waarom niet? linky schreef:De laarzen op de foto zijn met jachtkappen, worden dus alleen bij jacht en soms bij het springen gebruikt.
Als het zadel veiligheidsbeugelhaken heeft, en Kieffer heeft dat ongetwijfeld, waarom zou je er dan niet mee mogen starten?
Je hebt ook bruine zadels met 2 verschillende kleuren bruin?
Kwestie van smaak; met bijpassend witte shabrak en wit onderlegd hoofdstel en witte broek met zwart jasje en zwarte cap lijkt het mij best mooi. Geen beige rijbroek of blauw jasje en blauwe cap, dat lijkt mij (persoonlijk) weer minder mooi.
ik zal wel foto's maken in januari
MissDonna schreef:blauwe laarzen dát is echt geen pan.. Vind bruin veel netter. Snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze dat niet goed keuren