Luc Childeric dressuurzadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Schangah

Re: Luc Childeric dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:53

Ezmee schreef:
Ik wacht nog steeds op telefoontje op Daaleman zadels te proberen en te gaan aanmeten (dealer) maar mijn geduld raakt op. Ik heb nu geen zadel en ik wil dat er wa gaat gebeuren zodoende dat ik verder kijk. Helaas gaat me dit budget iets te boven. WOW 2e hands is nog mogelijk maar verder niet.
Hulsebos valt af, en devoucoux helaas ook. Ik heb een budget tot €1850,- meer helaas niet.

Het zadelatelier zit ongeveer rond de 1850 voor een op maat gemaakt zadel. Ik heb er alleen geen ervaring mee (heb de zadels op horse event gezien).Wel heb ik ervaring met de passervice van het DR , blijf daar maar weg, Mijn ervaring met hun is erg slecht (Mijn paard heeft rugpijn van het laatste zadel dat ik daar had gekocht). Op de luc Childeric heb ik trouwens ook even op gereden. Vond het helemaal niets, mijn paard trouwens ook niet.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:38

Ik heb een LC en ben er echt superblij mee! Ze zitten echt heerlijk. Enige nadeel is inderdaad het prijskaartje. Bij mij op stal hebben meerdere mensen zo'n zadel. Je kunt even contact opnemen met Jennifer Scharroo, www.hcgroenraven.nl Knipoog

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:19

Ik heb een zadel van zadelatelier en ben er super blij mee.
Ze worden ook helemaal op maat gemaakt, maar dan met wol in de kussens zodat het nog op en bijgevuld kan worden indien nodig.
Na een half jaar krijg je nog een gratis controle van hoe je zadel op je paard ligt aan huis.
Het zadel helemaal op jou en je paards maat gemaakt in de kleuren die jij wilt kost 1850€.
Hier kun je kijken voor meer info: www.zadelatelier.nl
De service was ook erg snel, ik had mijn zadel al binnen een maand in huis.