Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AmmieJ_ schreef:Ik heb nog een heeeeel oud Stubben springzadel, een Parzival. Iemand interesse in slopen?
Visconti schreef:En als ik dan het JC zadel zie die nog maar 10/15 jaar oud is, dan vind ik die qua levensduur in iedergeval wel minder. (mijn oeroude kieffer ziet er een stuk beter uit).
batje schreef:Ik denk idd dat je het vulwerk niet meteen JC kan aanrekenen.. uit mijn oude Daaleman kwam ook een hoop rotzooi en ik denk dat dat voornamelijk door slecht opvulwerk kwam..
moonfish13 schreef:batje schreef:Ik denk idd dat je het vulwerk niet meteen JC kan aanrekenen.. uit mijn oude Daaleman kwam ook een hoop rotzooi en ik denk dat dat voornamelijk door slecht opvulwerk kwam..
Dat dacht ik ook meteen, dat kan ook balabberd opvullen komen.
Dat hoeft niet de schuld te zijn van JC.
batje schreef:Ik denk idd dat je het vulwerk niet meteen JC kan aanrekenen.. uit mijn oude Daaleman kwam ook een hoop rotzooi en ik denk dat dat voornamelijk door slecht opvulwerk kwam..
Silence schreef:Erg interessant.
Ga door dit soort topics wel altijd extra twijfelen over de overstap naar boomloos.
Als ik zo zie wat je eigenlijk voor ´rotzooi´ (spijkers, schroeven enz) op je paard legt.
Dan denk ik bij mezelf..............dat kan never nooit fijn voor hem zijn. En dan slaat de twijfel weer toe.
ma_rie_tje schreef:De staat van het leer valt me trouwens nog alles mee...
het zadel lag namelijk alweer 2 jaar in de garage van mn ouders zonder schoongemaakt of gebruikt te worden