zadel met gedraaide boom?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

probabeest

Re: zadel met gedraaide boom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:12

zo diesel, dat is idd een super service!!!
een vriendin had trouwens van de week de passervice laten komen en die was ook heel tevreden hier over!
werd veel uitgelegd en was heel eerlijk wat wel en niet passend was op haar paard en ook voor haar!
dit was trouwens een jonge dame die dit deed, ze wist er echt super veel van af.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 23:15

Ik heb geen problemen met mijn Rossner

Ik heb mijn zadel bij Divoza gekocht en door 'mijn eigen' zadelmaker laten opvullen naar mijn paard, en daar ben ik tot nu toe zeer tevreden over Lachen

jeanet01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 16:52

volgens mij had diessel een nieuw zadel en was de mijne tweedehands.

en ik denk dat er maar twee zadels hebben gelegen diessel die van jouw en die van mij, in leek (had je reactie op een forum over sipko sipkens gezien)

maar goed manlief heeft gister het zadel opgehaald.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:00

Ik heb een Rossner America Veelzijdigheid.
Hij scheef en er zaten kuilen in de opvulling. De boom was ook scheef. Ik heb mn zadel nou al 2x naar Divoza gebracht om hem te laten verbouwen en hij is nou nog niet goed.
We gaan straks Divoza bellen dat ze hem terug moeten kopen en dat we een groot deel van ons geld terug willen..

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:03

LovesHerPony schreef:
Ik wil nog even toevoegen aan het verhaal van linda_arnold dat het ook verschilt per zadelmaker over de zadelmakerij van Divoza hoor je wel vaker dingen die niet kloppen dus misschien ook nog ergens anders na laten kijken als je te veel twijfelt.

divoza kijkt volgens mij te veel naar feld.
ik wilde mijn western zadel daar inruilen heb ergens anders laten taxeren daar was het 500 euro wat ik ervoor trg kon krijgen en bij divoza 175 en dan zeker verkopen tegen 3keeer zoveel. ik divoza fijn om te gaan shoppen maar voor zadels ga ik er niet heen

diessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:20

Ik had het zadel niet 2e hands gekocht.
Mijn zadel heb ik 3 jaar terug nieuw gekocht.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 15:39

nikita_benno schreef:
LovesHerPony schreef:
Ik wil nog even toevoegen aan het verhaal van linda_arnold dat het ook verschilt per zadelmaker over de zadelmakerij van Divoza hoor je wel vaker dingen die niet kloppen dus misschien ook nog ergens anders na laten kijken als je te veel twijfelt.

divoza kijkt volgens mij te veel naar feld.
ik wilde mijn western zadel daar inruilen heb ergens anders laten taxeren daar was het 500 euro wat ik ervoor trg kon krijgen en bij divoza 175 en dan zeker verkopen tegen 3keeer zoveel. ik divoza fijn om te gaan shoppen maar voor zadels ga ik er niet heen

Ach ja, zo had ik een startrekk dressuur (boomloos) zadel was 4 maanden oud, geen gebruikssporen te zien, maar lag mijn pony totaal niet. De eigenlijke verkoopster en MSFC wilde het niet terugnemen/kopen. Zadel was nieuw 1200,-, dus ik ook naar divoza, zadel inruilen en een nieuwe weer uitzoeken. Wouden ze me er 200,-!!!!!!!!! voor geven.
Dus echt niet he, dan had ik op de nieuwprijs in 4 maanden tijd 1000,- toegegeven.
Er was geen markt voor boomloze zadels wer me verteld.

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:32

annastasia, dat vind ik meer een slechte service van diegene waar je het zadel van gekocht hebt!
divoza verkoopt geen boomloze zadels dus kan me voor stellen dat hun niets met zo'n zadel kunnen, ze krijgen er gewoon de mensen niet voor.
vind het wel vreemd dat wanneer dat zadel wel gepast is je hem niet mag inruilen voor een ander als blijkt dat deze toch niet goed is.