[WN] Vraag over westernzadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

piggeljay

Re: Vraag over westernzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 13:27

niet alles hoeft om geld te draaien hoor, Rapido,
service is ook iets wat hoog in haar vaandel staat en ja voor een mogelijk nieuwe klant moet je soms een stapje harder lopen of een paar kilometertjes om rijden, en als stalhouder is het soms wel leuk dat je iemand een goed zadel kan adviseren of ander tack advies zonder dat je er meteen aan vast zit.
ja in de randstad ligt dat anders daarom ben ik daar ook vertrokken.
de mensen daar zijn mij te hard en comerceel geworden, maar dat is een ander verhaal Knipoog

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 13:32

Het is niet te ver naar achteren, het hoort zo, want het is een westernzadel, maar als je zekerheid wil, kan je toch iemand laten komen, om het te beoordelen en te kijken of het past?

Ik had zelf ook iemand laten komen om te kijken en te passen van de westernzadels op mijn draver, er zijn er kortere en of langere te koop, voor paardenrassen die kortere ruggen heeft en of juist langer, en voor slanke en hele brede paarden.

Het is wel zo dat meeste westernzadels langer is en dat het ook op de rug net boven de lies zit, maar je zit er niet op, het is het westernpad en stuk leer van het zadel dat erop zit.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 13:37

piggeljay schreef:
niet alles hoeft om geld te draaien hoor, Rapido,
service is ook iets wat hoog in haar vaandel staat en ja voor een mogelijk nieuwe klant moet je soms een stapje harder lopen of een paar kilometertjes om rijden, en als stalhouder is het soms wel leuk dat je iemand een goed zadel kan adviseren of ander tack advies zonder dat je er meteen aan vast zit.
ja in de randstad ligt dat anders daarom ben ik daar ook vertrokken.
de mensen daar zijn mij te hard en comerceel geworden, maar dat is een ander verhaal Knipoog
Ik wil ook naar die plek waar paarden nog zwaaien! (en de mensen.)

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 17:40

Kijk gewoon eens op evelien haar site in haar agenda wanneer zij in jouw buurt komt, dan kan je gewoon vragen of ze langs wil komen.