Gebroken boom, kan het gemaakt worden ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

aliealie

Re: Gebroken boom, kan het gemaakt worden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:21

Over verzenden gesproken.....had gister mijn zadel helemaal in noppenfolie gedaan met kranten er overal omheen en naar de zadelmaker gestuurd, moest iets aan gerepareerd worden.
Belt de zadelmaker mij vanmorgen op dat er allemaal gaten en deuken in de doos zitten, ze konden er wel mee gegooit hebben. Morgen maken ze het zadel "open" en kijken ze ook meteen of de boom deze zending heeft overleeft. Leve TNT Boos!

Flynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 19:35

als ie niet goed is gooit mn paard me dr af; zo slim istie gelukkig wel ben ook erg blij dat ze zo is en zon gevoelig ruggetje heeft, ze doet zoeits alleen als t niet goed zit.

en als t niet goed is is t jammer, dan maar n ander zadel zoeken.

ik hoef mn paardje zn rug niet kapot ..

ik heb ook zoiets dat dan gewoon dat hele binnenstuk vervangen moet worden, anders wordt t nooit helemaal goed meer in mijn ogen .. Als ik nou genoeg geld had had ik gewoon een nieuw zadel opgehaald .. mrja

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:14

Ik heb een 2x een gebroken boom laten repareren van hetzelfde zadel, na de 3e keer breken heb ik het ding maar weggegeven aan een kunstenaar voor stillevens...