Hulsebos of Divoza?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hoipiepeloii

Re: Hulsebos of Divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:01

Inderdaad Lissy.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 19:03

Sjuimpje : waarom jij niet?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:47

Divoza heeft de ballen verstand van zadels/opvullen.
Ik kocht daar een 2e hands Stubben zadel, lag op mijn beide paarden niet goed, lag scheef naar rechts. Ben ik ermee naar mijn zadelmaker geweest en bleek idd dat het zadel helemaal scheef was. Wanneer je goed kijkt kon je het zien. Ik heb het zadel terug gebracht en de mededeling gedaan dat het zadel scheef was, maar dat lag aan mijn paarden niet aan het zadel. Ja hoor tuurlijk en ik ben sinterklaas. Het zadel ging dus ook rechtstreeks de winkel weer in Vork Nee Divoza heeft het bij mij helemaal afgedaan, waardeloze service, de passervice en kennis over goed liggende zadels hebben ze ook niet. Ze zijn leuk voor dekjes en kleding maar ga voor de technische dingen nou maar naar de zadelmaker toe.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:52

niet naar divoza gaan!! daar hebben ze stagelopers aan het werk die een beetje de zadels volproppen, en je zadel word niet eens gecontroleerd. en divoza is hun zadelmaker kwijt die daar jaren gewerkt heeft.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:53

Oh sinds wanneer dat dan?

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:56

ik weet niet precies wanneer cor( zadelmaker) bij divoza weggegaan is, ik denk ongeveer een paar maanden geleden

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:02

Oke het was al niets en nu dus helemaal niet meer Bloos Clown

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:29

idd mistral94, juist omschreven!

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:46

Zoek gewoon een goede zadelmaker! En een waar meerdere mensen goede ervaringen mee hebben.
Nou ik hád er een en die heb ik nu uit mijn telefoon gedelete, die hoeft nooit meer terug te komen. De pony van mijn dochter liep heel even goed en daarna voor geen meter meer en ging steeds slechter en begon zowat te steigeren, heb het zadel zelf eens goed bekeken en ik had er geen goed gevoel bij. De pony loopt al weg als ik met dat ding aan kom. Meegenomen naar een andere zadelmaker en hij vond hem waardeloos opgevuld en raadde me aan er niet meer mee te rijden. Hij komt nu bij ons de zadels overnieuw doen want er ligt er geen een naar mijn zin. Even tussendoor, het is geen prulzadel maar gewoon nieuwe van een a-merk wat nu dus scheef en te hard gevuld is en op verkeerde plekken etc. etc.
Mijn idee: zoek gewoon een hele goede zadelmaker bij je in de buurt. Op bokt zijn ook genoeg mensen die je raad kunnen geven waarmee ze goede ervaringen hebben die ook bij jou in de buurt komt.

totomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:44

hulsebos is goed maar het tweespan kan je ook laten komen. die zijn ook erg goed. kijken ook naar het zadel, hoe het op het paard ligt en hoe het ligt tijdens het rijden. divoza nooit doen

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:49

Hulsebos, heb ik goede ervaringen mee, met verschillende zadels. Niks scheef of wat dan ook.