Urielle schreef:Idd. En moet je de kosten van osteopaath en fysio eens op gaan tellen, krijg je ook een leuk bedragje. Heb zelf mijn paard drie weken met een slecht passend zadel gereden en had hem in die drie weken bijna naar de rasmodee gereden. Heeft meer dan een half jaar geduurd eer die rug weer in orde wasElke twee weken 65 Euro voor massage en heb twee keer een osteopaat moeten laten komen a 90 Euro. Men, wat wou ik dat ik gewoon een zadelmaker had laten komen...
Geloof me maar dat je dat echt niet wilt.
Ik ken de hele rompslomp en heb flink in de buidel moeten tasten.
Maar je zegt nu dat ik geen zadelmaker wil laten komen, wat ik dus wel wil, ik zoek een leuke 2e handszadel want ook die kunnen perfect zijn als 1e zadel en ik ga nu geen zadel laten aanmeten als ik hem volgende week weer moet verkopen omdat hij niet meer passend te maken is. ZOnde van het geld en je schiet er niks mee op.
Ik koop een leuk 2e hands zadel, ik laat van hier een zadelmaker komen.
Daaleman komt hier ook in de buurt om de maand om zadels aan te passen ook van andere merken dus dat probleem zie ik niet.
Maar het ging mij nu om welke merken zouden er evt. kunnen passen.
Ik lees erg veel Kieffer of KN.
Elke twee weken 65 Euro voor massage en heb twee keer een osteopaat moeten laten komen a 90 Euro. Men, wat wou ik dat ik gewoon een zadelmaker had laten komen...