meroth bit

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

InekeH87

Re: meroth bit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 10:26

Ik heb nu het leren bit van emiel voest besteld. Het is precies hetzelfde als het meroth bit maar dan voor maar 45 euro in plaats van 65 euro. De meroth was een jaar geleden 15 euro goedkoper maar omdat er niet meer rechtstreeks bij de fabrikant in gekocht mag worden en er een luxer doosje omheen is gedaan is het bit nu 65 euro.
Het leren bit van emiel voest heb ik als het goed is morgen binnen. Ik zal we laten weten hoe ze er op reageerd.

InekeH87

Re: meroth bit * update gereden met het leren bit *

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 20:02

nou ik heb het bit deze week binnen gekregen en heb er inmiddels al 2 keer mee gereden. De eerste keer liep ze het eerste kwartier erg met haat hoofd omhoog maar daarna was ze heel braaf. En voor het eerst met een bit in ook goed voorwaarts. Normaal als ze een bit in heeft is ze onrustig en erg sloom, nu hield ze haar hoofd rustig en gedroeg ze zich super. Vandaag was de 2e keer dat ik met het bit heb gereden we zijn na wat sprongetjes voor het eerst op een buitenrit geweest en dat ging ook fantastisch. Ik ben hier dus helemaal gelukkig mee.

xcomplientx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:10

Als een leren bit nieuw is, moet je paard nog even wennen inderdaad omdat het bit zich moet vormen naar de paardenmond. Het wordt dus alleen maar fijner voor je paard.

Moderatoropmerking:
Diverse berichten zijn verwijderd, omdat dit een oud topic is en deze daardoor weer wegzakt. Zoals de grote letters aangeven is het niet de bedoeling om op oude topics te reageren.
Laatst bijgewerkt door Judje op 12-05-09 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd.