Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Silence schreef:Er staat zoveel slechts geschreven over zadelmarkt en jij wil dat niet aannemen, maar er toch gewoon één kopen omdat de kwaliteit je geen ene donder interesseert.

Ragdollcat schreef:Niks kopen, van wat van de zadelmarkt is, altijd problemen mee, zie ik om me heen, en zie BIT van december, dus ik ben 1000% van overtuigd, waardeloze troep.
Maar koop niks van zadelmarkt, al ziet het er op het oog netjes uit.
moonfish13 schreef:In de Bit van december hebben ze de zadelmakers van stubben 3 van zadelmarktkwaliteit zadels laten slopen, nou ik schrok mij rot.
Koop die bit anders eens en ga daarna eens kijken of je wel een zadelmarkt zadel wil na dat gelezen te hebben.
Dikgedrukte uitvergrote woorden in het artikel:
Nepleer, sprokkelhout en conservenblik.
-Roest schimmel en scheefheid.
-Slecht gevuld wipzadel.
-Breekboom van conservenblik.
LADPR schreef:Wat zijn sommige toch weer lekker bezig en wat blijft lezen toch moeilijk.
Waarom moeten sommige de TS nou aanvallen over dingen dei ze neit eesn gezegd heeft?
De TS is helemaal niet laks met de gezondheid van haar paard de TS zegt alleen dat hij dus geen 10 jaar hoeft mee te gaan.
Eerste zin van de TS in dat bericht is dat als het zadel goed past en ligt voor het paard dat zij dan tevreden is, ook al is hij dan met 2 jaar versleten.
cp112 schreef:als het flutzadel prima past intresseert mij de kwaliteit niet, als het met 2 jaar op is nouja, so be it.... dan loopt mijn paard waarschijnlijk toch niet meer.
Ik zoek geen reacties van mensen die alleen maar zadelmarkt af lopen te kraken, ik zoek reacties van mensen die daar hun australian weg hebben en hun ervaringen.
Anoniem schreef:cp112 schreef:als het flutzadel prima past intresseert mij de kwaliteit niet, als het met 2 jaar op is nouja, so be it.... dan loopt mijn paard waarschijnlijk toch niet meer.
Ik zoek geen reacties van mensen die alleen maar zadelmarkt af lopen te kraken, ik zoek reacties van mensen die daar hun australian weg hebben en hun ervaringen.
want tsja waarom zou je een zadel zoeken dat over 2 jaar er nog goed uit ziet als je je paard toch over 2 jaar naar de slacht kan brengen omdat het dier dood gaat van de pijn. mss verdien je het geld dat je aan het ZMzadel uitgegeven heb nog wel terug ! 2 vliegen in 1 klap
cp112 schreef:Anoniem schreef:
want tsja waarom zou je een zadel zoeken dat over 2 jaar er nog goed uit ziet als je je paard toch over 2 jaar naar de slacht kan brengen omdat het dier dood gaat van de pijn. mss verdien je het geld dat je aan het ZMzadel uitgegeven heb nog wel terug ! 2 vliegen in 1 klap
Hallo wil jij wel eens even uitkijken met je opmerkingen! Ik heb mijn paard nog altijd gered van de slacht en het laatste wat ik wil dat hij voelt is pijn, en zulke beschuldigingen kunnen echt niet door de beugel!
Het gaat mij niet om het zadel van zadelmarkt maar om de australian die ik daar gezien heb. vond hem erg mooi (en NEEEEEEE dat is niet de reden om een zadel te kopen... *zucht)