Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Pluizebolpum schreef:lace-ups van Ariat klinken ook interessant, die zijn dus wat smaller, of smaller te maken neem ik aan?.
.
. _Linda schreef:Pluizebolpum schreef:lace-ups van Ariat klinken ook interessant, die zijn dus wat smaller, of smaller te maken neem ik aan?.
Dat zijn veterschoenen, dus die kun je zo straks aantrekken als je wilt.
)
Miryamk schreef:Ik draag een gewone stretch spijkerbroek en legerkisten.

apart. Maar dat zijn ze inderdaad 
met als gevolg dat ze nou lekker ruim zitten. En dat is weer handig voor als het straks écht koud wordt, dan kan ik er mooi mijn siberische sokken in aan

)
En zo ja, dan mijn voeten dan wel zo in puin liggen dat ik helemaal niet meer kan lopen 

)
http://www.goedhard.nl/N_frame.html?htt ... _home.html (bovenste model) met Camargue laarzen http://www.labottegardiane.com/bottes.html : hier het model "randonnee". pre schreef:Toch wel een boel verschil dus, maar ik heb wel al gelezen dat je het in princiepe zo duur en gek kunt maken als je zelf wilt!
Pluizebolpum schreef:pre schreef:Toch wel een boel verschil dus, maar ik heb wel al gelezen dat je het in princiepe zo duur en gek kunt maken als je zelf wilt!
Inderdaad, maar vooral doe wat lekker zit en waar jij je fijn bij voelt, en eigenlijk wat superpony ook schrijft. Kwestie van een beetje uitproberen en kijken wat voor je werkt...
Was wel grappig, een tijd geleden alweer. Ik zat in de kantine na de les en toen kwam er een meisje die net haar eerste western les had gehad dolenthousiast binnen. Waar ze western rijkleding kon kopen, want hier ging ze toch écht mee verder en dan moesten er vast echte western rijspullen aangeschaft worden...
Enfin, meisje achter de bar keek haar even wat wazig aan en zei: 'Joh, doe niet zo gek, trek gewoon een fijn zittende spijkerbroek aan, ga naar Scapino, koop een paar lekker zittende werk/bergschoenen, pak een trui of shirt uit de kast en je bent klaar!'
Dat was alweer jaren terug, maar staat me nog bij omdat ik het het zo'n heerlijk nuchter antwoord vond...