welk dressuurzadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fab_Love_Emm

Re: welk dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 16:32

suleilitha schreef:
TS ben jij, Topic Starter.
Maar je tante is er toch bij, als je een zadel gaat passen, dat lijkt me wel voldoende.

ja sorry weet er echt niet veel van, weet nu wel meer haha, even voor de duidelijkheid:
ik heb dus geen zadelmaker nodig.. ik heb he mnl. een mailtje gestuurd en alles uitgelegt en gezegd dat ik max. 250 euro te besteden heb, du sik hoop dat het gaat lukken haha.. ben benieuw naar zijn reactie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 16:36

Bij twijfel heb je wel degelijk een zadelmaker nodig, die ook nog als het nodig is, het zadel enigszins voor je kan aanpassen. Dus als je een zadel tegenkomt wat bíjna past, zul je toch wat geld aan een kleine aanpassing moeten uitgeven en dat zal je toch nog wel 100 euro extra kosten, minimaal.
Ik heb niet gezegd dat je geen zadelmaker nodig hebt, alleen ga ik er van uit dat je tante in staat zou moeten zijn om globaal te kunnen beoordelen of een zadel redelijk past. Je zult toch echt moeten rekenen op meer dan 250 euro, en had je al nagedacht dat je ook shabrakken nodig hebt, een passend hoofdstel en een bit waar het paard lekker mee loopt?

Fab_Love_Emm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 16:40

suleilitha schreef:
Bij twijfel heb je wel degelijk een zadelmaker nodig, die ook nog als het nodig is, het zadel enigszins voor je kan aanpassen. Dus als je een zadel tegenkomt wat bíjna past, zul je toch wat geld aan een kleine aanpassing moeten uitgeven en dat zal je toch nog wel 100 euro extra kosten, minimaal.
Ik heb niet gezegd dat je geen zadelmaker nodig hebt, alleen ga ik er van uit dat je tante in staat zou moeten zijn om globaal te kunnen beoordelen of een zadel redelijk past. Je zult toch echt moeten rekenen op meer dan 250 euro, en had je al nagedacht dat je ook shabrakken nodig hebt, een passend hoofdstel en een bit waar het paard lekker mee loopt?

heej daar heeft mijn tante er genoeg van;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 16:45

Mooi.
Maar je beseft wel, dat je beter iets meer voor een zadel én zadelmaker kunt betalen, dan goedkoop en dan een tijd later dikke ellende omdat het zadel net niet goed past?

Fab_Love_Emm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 17:25

suleilitha schreef:
Mooi.
Maar je beseft wel, dat je beter iets meer voor een zadel én zadelmaker kunt betalen, dan goedkoop en dan een tijd later dikke ellende omdat het zadel net niet goed past?

Ja tuurlijk, haha dan werk ik maar wat meer he;)
Maar heel erg bedankt!
maak je geen zorgen om mijn vz-paard want ik ben er echt heel goed voor:) xx

xFrieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 19:30

Goed dat je er een zadelpasser bij haalt en je tante! Haha! Eind goed al goed, nu maar hopen een mooi goedkoop zadeltje te vinden voor je paardje Clown