hulsebos wb3

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Loolapelooza

Re: hulsebos wb3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 14:41

Schangah schreef:
hulsebos is zo heb ik begrepen gewoon een Ideal zadel en wordt dus in Engeland gemaakt.
En zo ver ik heb begrepen worden ze passend gemaakt en niet op maat gemaakt. Op maat gemaakte zadels hebben zelfs de boom op maat gemaakt.

Dit is echt je reinste onzin.
Hulsebos is niet "gewoon" een Ideal zadel en ze worden niet in Engeland gemaakt.
Mijn instructrice rijdt met een Ideal en das echt een heel ander zadel. Overigens ook zeker niet slecht.

Bij ons op stal rijdt zowat iedereen er mee ondertussen... Haha! Ik heb zelf de WB4 dacht ik (moet ik is nakijken op het papier.. Haha! ) in het bruin. Ben er ontzettend tevreden mee! 3 stalgenoten van me rijden met de WB3 en 1'tje met een veelzijdigheid. Allemaal ontzettend contente gebruikers!
Zeer goeie service toen ze kwamen aanmeten en afleveren, namen echt de tijd dat je goed kon testen welk model je het beste past. Zeer duidelijke uitleg op alle (moeilijke Haha!) vragen die je stelt. Kijken zowel goed naar het paard als de ruiter dat het voor beide partijen als gegoten past.

Ik kan er echt geen kwaad negatief woord over kwijt.

En ik was eerst ook huiverig nadat ik de slechte verhalen op Bokt had gelezen over Hulsebos. Alvorens we Hulsebos hebben gebeld (3 stalgenoten gingen er toen ook voor) heb ik zowat alle andere merken geprobeerd die er op de markt zijn maar doe mij Hulsebos maar.

Hij past mij en m'n paard als gegoten!

Suzanne37

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 18:42

Schangah schreef:
Zw zitten heel fijn maar is je paard er ook blij mee?

Helaas kan mijn paard dat niet zelf vertellen maar het zadel past prima (paard heeft een hele hoge schoft) en ik heb nog nergens aan gemerkt dat hij 'm niet fijn vindt dus ja: ik denk dat mijn paard er ook blij mee is. Knipoog

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 18:46

Wij hebben twee hulsebos zadels; een springzadel en een WB3.
Het springzadel is op maat gemaakt, en het dressuurzadel hebben we tweedehands gekocht. Beide zadels zitten heerlijk en we zijn ook zeer tevreden over de service van Hulsebos zelf.
Wij hebben nooit problemen gehad, en ik lees dan ook met verbazing de negatieve reacties. Scheve mond

Ossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 19:33

Lisa91 schreef:
Wij hebben nooit problemen gehad, en ik lees dan ook met verbazing de negatieve reacties. Scheve mond

Ja, dat had ik nu ook !!

Ik ben blij dat hier ook de positieve verhalen neergezet worden !! Zelf hebben mijn dochter op de pony (tweedehands gekocht en toen aan laten passen op de pony door firma Hulsebos) en ikzelf op mijn paard ook een Hulsebos-zadel en wij zijn zeer tevreden Pling !!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:07

Ik heb de WB4 en ben daar nog altijd zeer tevreden over, de service is altijd goed geweest. Ook bij opvullen en nakijken.
Ligt prima op mijn paard en zit super ik heb dus absoluut geen klachten.

Koppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 12:15

Ik heb ook een WB3 en wil nooit meer anders!

Ik was altijd een enorme Kieffer-fan maar op mijn huidige paard zat dit niet meer lekker.

Ik had ook altijd een enorme rugpijn na het rijden maar dat is nu helemaal over.
Ben gek op de 'gedwongen' zit.
Ik heb hem gewoon 2dehands gekocht en hem nalaten kijken door mijn eigen zadelmaker.
Prima toch?!

Succes!

devlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 11:03

Ik heb een hulsebos Wb-3 te koop.
Super fijn zadel en in uistekende staat.
voor informatie pb maar even.

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:28

Loolapelooza schreef:
Schangah schreef:
hulsebos is zo heb ik begrepen gewoon een Ideal zadel en wordt dus in Engeland gemaakt.
En zo ver ik heb begrepen worden ze passend gemaakt en niet op maat gemaakt. Op maat gemaakte zadels hebben zelfs de boom op maat gemaakt.

Dit is echt je reinste onzin.
Hulsebos is niet "gewoon" een Ideal zadel en ze worden niet in Engeland gemaakt.
Mijn instructrice rijdt met een Ideal en das echt een heel ander zadel. Overigens ook zeker niet slecht.

Bij ons op stal rijdt zowat iedereen er mee ondertussen... Haha! Ik heb zelf de WB4 dacht ik (moet ik is nakijken op het papier.. Haha! ) in het bruin. Ben er ontzettend tevreden mee! 3 stalgenoten van me rijden met de WB3 en 1'tje met een veelzijdigheid. Allemaal ontzettend contente gebruikers!
Zeer goeie service toen ze kwamen aanmeten en afleveren, namen echt de tijd dat je goed kon testen welk model je het beste past. Zeer duidelijke uitleg op alle (moeilijke Haha!) vragen die je stelt. Kijken zowel goed naar het paard als de ruiter dat het voor beide partijen als gegoten past.

Ik kan er echt geen kwaad negatief woord over kwijt.

En ik was eerst ook huiverig nadat ik de slechte verhalen op Bokt had gelezen over Hulsebos. Alvorens we Hulsebos hebben gebeld (3 stalgenoten gingen er toen ook voor) heb ik zowat alle andere merken geprobeerd die er op de markt zijn maar doe mij Hulsebos maar.

Hij past mij en m'n paard als gegoten!

Amen! Niets meer aan toe te voegen.

Ik heb eerst de WB3 gehad super zadel maar met een moeilijk te zitten paard zit je toch net iets beter in de WB4 die heb ik nu. Extra lang zweetblad voor mijn lange stelten en in kalfsleer. Hoef nooit meer een ander zadel en heb er al aardig wat gehad. Ainsley, passier gg, stubben, KN oude en nieuwe. Maar zweer bij mijn Hulsebos. Ik begrijp dat er ook mindere verhalen zijn. Maar zoals je hier heb kunnen lezen (op 1 na) allemaal tevreden klanten.

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:35