Schangah schreef:hulsebos is zo heb ik begrepen gewoon een Ideal zadel en wordt dus in Engeland gemaakt.
En zo ver ik heb begrepen worden ze passend gemaakt en niet op maat gemaakt. Op maat gemaakte zadels hebben zelfs de boom op maat gemaakt.
Dit is echt je reinste onzin.
Hulsebos is niet "gewoon" een Ideal zadel en ze worden niet in Engeland gemaakt.
Mijn instructrice rijdt met een Ideal en das echt een heel ander zadel. Overigens ook zeker niet slecht.
Bij ons op stal rijdt zowat iedereen er mee ondertussen...
Ik heb zelf de WB4 dacht ik (moet ik is nakijken op het papier..
) in het bruin. Ben er ontzettend tevreden mee! 3 stalgenoten van me rijden met de WB3 en 1'tje met een veelzijdigheid. Allemaal ontzettend contente gebruikers!Zeer goeie service toen ze kwamen aanmeten en afleveren, namen echt de tijd dat je goed kon testen welk model je het beste past. Zeer duidelijke uitleg op alle (moeilijke
) vragen die je stelt. Kijken zowel goed naar het paard als de ruiter dat het voor beide partijen als gegoten past.Ik kan er echt geen kwaad negatief woord over kwijt.
En ik was eerst ook huiverig nadat ik de slechte verhalen op Bokt had gelezen over Hulsebos. Alvorens we Hulsebos hebben gebeld (3 stalgenoten gingen er toen ook voor) heb ik zowat alle andere merken geprobeerd die er op de markt zijn maar doe mij Hulsebos maar.
Hij past mij en m'n paard als gegoten!
!!