Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) die vind ik echt 1 van de fijnste dekjes die ik heb! Ze nemen erg goed vocht op, zien er mooi uit en een hele goede pasvorm! 

Marijee schreef:Ik weet niet als anky voor mij wel zo handig is, mijn hafs die hebben mega brede ruggen.
Dus anky valt denk ik af, of ik moet een super mooie zien.
Marijee schreef:Ik weet niet als anky voor mij wel zo handig is, mijn hafs die hebben mega brede ruggen.
Dus anky valt denk ik af, of ik moet een super mooie zien.
LinZZZZ schreef:Mijn mening van de dekjes qua pasvorm:
Anky: zal zeker wel mooi passen op je haflingers. Maar pasvorm is gewoon bagger. Het dekje is gewoon recht en dat is niet mooi. Ik trek deze altijd omhoog bij de kamer met het gevlog dat het dekje inknikt (omdat deze dus kaarsrecht is en de rug van mijn pony niet). Mijn zadel zit aan de achterkant echt in het dekje gedrukt. Degenen die zeggen dat de pasvorm van ANKY goed is vind ik een beetje raar maar dat is mijn mening. De dekjes zijn er wel in leuke kleurtjes.
PK: Zelfde als ANKY maar dit dekje is niet recht en ligt wel mooi op de rug van mijn pony.
Scapa: Zeer mooie pasvorm aan de bovenkant, dekje heeft bij sommige zadels/pony's de neiging om achter het zadel een beetje op te krullen. Persoonlijk vind ik die niet heel storend.
BR: Kwaliteit prijsverhouding vind ik zeer goed. Dekjes hebben een mooie pasvorm
Eurostar: Mooie pasvorm, let hierbij op dat je het dekje niet te kort is. Ik heb een Eurostar dressuur dekje mt Full en deze is vrij kort. Maar dit is niet bij alle dekjes.

Evitatje schreef:Ik ga voor Lamicell