Ervaring met Cavaletti/ Tietse Choice zadels?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

fries68

Re: Ervaring met Cavaletti/ Tietse Choice zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:59

Menino schreef:
lonnie schreef:
dat mensen tevreden zijn over hun zadels, wil niet zeggen dat ze niet scheef zijn Knipoog misschien hebben ze er niks aan ontdekt, misschien loopt hun paard stug door. Maar Iemand die dagelijks veel zadels ziet heeft er al veel van deze gezien en die zijn stuk voor stuk scheef of wat dan ook. alleen wij kunenn dat vaak niet zo zien. We merken er pas iets aan, als ons paard raar begint te lopen. En je hebt ook paarden die er gewoon doorheen lopen en je hebt ook berijders die het niet merken als hun paard niet lekker loopt. Ik overdrijf misschien met 9 van de 10, maar ik wil er maar mee aangeven dat het egwoon ontzettend slechte zadels zijn. ik zou mijj paard er nooit mee rijden

vind het nogal wat, dat je zulke dingen roept, terwijl je het alleen maar 'gehoord' hebt... 9 van de 10 lijkt me uit de lucht gegrepen..

Ja hoe krijg je de verhalen de wereld in Nors opkijken 9 van de 10 zijn scheef dan heb ik zeker net toeval gehad, ik heb op zeker 5 verschillende tc zadels gezeten en er was er geen 1 scheef nou zal ik met vier paarden er wel geen verstand van hebben natuurlijk Rolleyes Hoe haal je het in je hoofd om maar even te beweren dat het slechte zadels zijn zonder er maar 1 keer op te hebben gezeten Hamer Hoeveel mensen rijden hun paard niet scheef?????? daar weleens aan gedacht! Ik heb twee tc zadels en met 1 daarvan rijd ik al een paar jaar en wat denk je, hij kan nog steeds normaal lopen . De kwaliteit is ook prima niks geen slijtage!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:22

Een goede vriendin van mij en ikzelf hebben beiden het zadel ook gekocht. Met een prima service en snelle levering (geloof 5 weekjes ofzo).

Scheve zadels hebben we niets van gemerkt, ook niet toen ik mijn zadel nog eens door een ander heb laten nakijken.

Beide paarden lopen er trouwens ook een stuk fijner onder en de ruiters kunnen ook fijner zitten. Voor mij geld dat ik het een wereldzadel vind... Ja

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:15

Echt niet aan beginnen

Een stalgenootje had een jaar geleden eentje besteld, 5(!) maanden later kwam het dan eindelijk maar het zadel lag praktisch op de schoft, paard wilde ook echt niet meer lopen, bleek een foutje, enfin weer besteld en 4 maanden later was er nog geen zadel, na heel veel telefoontjes, mailtjes en brieven had ze een jaar na bestelling dr geld terug Scheve mond

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:53

Ik heb mijn zadel nu een week, het is ook op tijd geleverd, en mijn paard loopt er ontzettend lekker onder. Echt een wereld van verschil. Het ligt ook als gegoten..
Laatst bijgewerkt door Revanches op 22-08-09 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht na deze reactie verwijderd. Aangezien dit al een oud topic is. Gelieve niet meer in te reageren.