Hoe dekens bewaren?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Hoe dekens bewaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:23

Ik wil idd ook nog van die vacuum zakken er voor halen, dan is het hygienisch en klein opgeborgen. Daarna nog even kijken waar ik ze dan laat, maar het scheelt al zoveel in inhoud!

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:26

Ik heb ze in plastic afsluitbare tonnen (heb ze ook te koop staan) Haha!

Ideaal,geen water,muisje's,en andere allende.

Eva1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:41

Voertonnen lijken mij eerlijk gezegt niet zo handig, vervelend dat je maar net de onderste deken nodig zou hebben..
Of gewoon even je handige vader/vriend/buurman vragen of hij een mooie kist voor je wil timmeren. Of gewoon opvouwen en op een droog plekje leggen, en daar ook droog opbergen dan ..

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:47

Ik vouw ze altijd op en doe ze in de tasjes waarin sommige dekens verkocht worden. Zo zijn het toch vrij kleine pakjes en kan ik ze in mijn kast op stal leggen. Gelukkig hebben wij geen last van muizen. Het blijft in ieder geval beter liggen dan gewoon opgevouwen in de kast. Hier in het topic zie ik trouwens handige tips voorbijkomen!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:50

Diepvries voldoet bij ons prima.
Geen last van schimmel hoor, omdat zoals iemand anders hier al zei het volledig afgesloten is. Past ook lekker veel in.
Je moet er natuurlijk wel de ruimte voor hebben.

XxLOLxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:27

ik heb ze zelf in kistje liggen die je bij de blokker kan hale daar kunnen de muizen niet bij komen, maar de zweetdekens heb ik nu aan mijn box hangen en mijn sjabrakjes heb ik ook in kistjes maar je kan het ook in een diepvries doen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:36

Bij de Ikea kun je voor een mooie prijs stapelbare plastic bakken op wielen kopen, in diverse formaten.

Ik heb 2x het grootste formaat, en daar passen al mijn dekens in + transportbeschermers en dekjes. Ook deksels zitten erbij, dus geen last van muizen/vocht.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:51

Bedoel jij de SORTERA-reeks? Die voldoen ook prima als voerton. Ze zijn met een klepje open te maken (past precies voerschep doorheen) en past precies een zak brok/muesli in!!

Afbeelding
Dit is trouwens de kleine versie, die heb ik nu ook een paar voor peesbeschermers en overige zooi.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:10

Die doen het ook prima inderdaad, die heb ik op stal. Knipoog Maar ik heb voor m'n dekens gewoon grote plastic bakken, heel simpel. (rechthoekige doorzichtige plastic bak, met wieltjes en deksel is los verkrijgbaar)

loppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 09:15

Ik heb boven op zolder een grote kist staan. Dit is zo'n opbergbox voor de tuinkussens. Lekker groot past weel in en de muizen kunnen er niet bij...Ideaal!!

Maar ik vind de diepvries ook een hele goede