Ik heb een zadel, hoofdstel, singel en beugels.
Zadel zit heerlijk en m'n hoofdstel van 2 jaar oud ziet er nog nieuw uit. Super tevreden dus
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Oakland1990 schreef:Wel belachelijk duur qua ander materiaal. Een dekje voor 89 euro, kom op!
oude, bruine leren Stubben zadels...) Tessebes schreef:Oakland1990 schreef:Wel belachelijk duur qua ander materiaal. Een dekje voor 89 euro, kom op!
Een dekje kost naar mijn weten €65 bij de paardendrogist. Ik heb er ook eentje, idd belachelijk duur, maar je moet af en toe even gek doen. Ik ben geen 1001 setjesmens, dus daar bespaar ik sowieso al geld mee.
no one touches my saddle. Diezelfde verkoper had zijn stubjes inderdaad ok al 10/20 jaar, maar die dingen gaan eeuwig mee! germie schreef:Je kunt toch ook zelf lusjes verplaatsen of inkorten?
, ik rijd ook niet veel meer dus dan zit mijn oudje beter...
Pasterza schreef:avaluna schreef:Ik heb hier nog een bijna nieuwe Maestoso liggen, maar daar moet ik nog aan wennen, ik rijd ook niet veel meer dus dan zit mijn oudje beter...
Afwerking vind ik super. Ik heb tevens 4 hoofdstellen van Stübben en na lang zoeken heb ik op de Duitse ebay een showroomzadel gevonden voor de pony's.
Een echt dressuurzadel, kleine maat, ligt super op onze toch wel moeilijke welshkes, en ziet er geweldig uit. Zwart met donkerbruine accenten... Ben ik erg trots op
Heb je daar een foto van? Ben benieuwd hoe dat zadeltje eruit ziet, liefst op de pony
Linda_E schreef:Ik ben geen stubben fan, ik krijg een houten kont van die zadels![]()
Maar samen met KN zijn het wel de aller beste zadels qua materiaal en afwerking! Dat heb ik mij laten vertellen door mijn zadelmaker, die heeft mij laatst de verschillende binnenkanten laten zien van o.a. een Anky zadel, KN, Stubben en wat het verschil tussen die bomen zijn.