Wie heeft zijn (Schumacher) swarovski al ge-nagellakt?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Beautifulyou

Re: Wie heeft zijn (Schumacher) swarovski al ge-nagellakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:33

_Diesel schreef:
Oke bedankt voor de tips. Heb inmiddels op het kaartje gelezen dat je de frontriem zelf ook niet moet invetten voor het behoud van de steentjes. Misschien hebben anderen ook nog wat aan deze tip Lachen

Bloos! Dat heb ik van de week wel gedaan..

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:38

ik heb er eentje van een ander merk gekocht (pink equine) en ik heb dus geen instructiekaartje. hoe moet je er nu mee om gaan?

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:41

Mijn Schumacher frontriem met steentjes heb ik nu al 4 jaar en ga er echt niet zuinig meer mee om ofzo, nog nooit een steentje verloren.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 21:43

Op het kaartje van de mijne staat:
Trough improper care (pushing and scouring) the crystals may come loose. For care of the stones/chrystals we simply recommend using a damp cotton towel.
Under no circumstances should you use any cleansing agents or any care products for leather.

In het NL even kort:
Steentjes kunnen los gaan door onvoorzichtigheid met de frontriem. Om ze schoon te houden alleen een vochtige? katoenen doek gebruiken.
Onder geen omstandigheden schoonmaak of verzorgingsproducten voor leer gebruiken.

MissPPP

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 08:36

Ja ik doe dat ook altijd! Heb niet een frontriem van Schumacher, maar wel een hele dure. Ik ben hier wel voorzichtig mee, en er is nog geen steentje uitgegaan. Door paardezweet en huidvet worden de steentjes altijd wat doffer. Ik maak het dan met een vochtig doekje schoon en dan poets ik het op. Werkt super en blijft erg mooi!

Lienemien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:38

Ik had er gister eentje gekocht, bij aankomst thuis waren er al steentjes uit, niks mee gedaan, in de plastic tas bij de kassa in de winkel verder is ie er niet uit geweest... dikke pech laten we maar hopen...

Gister meteen de desbetreffende winkel opgebeld en meteen weer opgestuurd, nu waarschijnlijk 8 weken wachten en krijg ik een nieuwe!

Ik was altijd voor de frontriemen van BR alle 3 worden ze dagelijks gebruikt(de oudste heb ik nu 4 jaar), en nog geen één steentje uit...(!) dus toch maar weer over naar BR i.p.v. Schumacher! Knipoog

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:00

Ik heb 2 schumacher hoofdstellen met bling bling frontriemen, ben er niet echt heel zuinig mee, de jonge beesten krijgen ze ook gewoon om, en ze worden wekelijks ingevet, ook de frontriem. Helemaal niks mee aan de hand en alle steentjes zitten nog muurvast. Ik doe wel af en toe de steentjes met glassex schoonmaken, dan gaan ze weer mooi glimmen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 11:44

ik heb 1 zo'n frontriem met vrij grote swarovski's, maar die zijn niet echt kwetsbaar..

Ik heb er nu ook zo 1 met veel kleine steentjes, en die vind ik toch wel wat kwetsbaarder eruit zien... Nagellak zou ik niet doen ivm dof worden enzo.
Dat zou ik ook echt zondere vinden voor zo'n dure frontriem...