[WN] Rijbroek met niet zo'n belachelijk hoge 'waist'

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Linda

Re: Rijbroek met niet zo'n belachelijk hoge 'waist'

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:13

rapido schreef:
over blousjes gesproken, in de winkels zie je steeds meer blousjes met de onderkant als bodystocking. Mss ook een idee voor de wedstrijden? floept niet uit je lage jeans! zijn er tegenwoordig in alle kleuren.

Zo'n blousje heb ik laatst gekocht. Ze zijn idd echt ideaal, het blijft super mooi zitten.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:13

ROFL zie Colin al met zo'n slinky aan.... ROFL

klim weer op mn stoel...

Sorry Colin, uiteraard niet rottig bedoeld, maar ik heb zelf ook een paar van die slinky's. Het zit inderdaad wel prettig maar als je op 'n wedstrijddag zo'n 4 tot 5 uur in het zadel zit, heb ik wel 2 knalrode strepen in mn k*nt staan Huilen
Het is wel synthetisch, die body's, dus 't brand als de hel in je velletje...

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:00

Ik ben al een tijde opzoek naar niet pijnlijke broek (ik mijn kruis dan..) om mee te rijden. Fijn te lezen dat er wel aardig wat modellen zijn, maar waar kan ik die vinden voor een beetje een goede prijs? En zijn er ook mensen die ze zelf (tweedehands) verkopen? Ik heb al gekeken op eenmaal andermaal maar daar kon ik niks vinden. Groetjes!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 10:57

Hij is misschien niet helemaal slim fit Clown maar ik heb de Wrangler Roxboro, en die heeft ook een lage(re) waist. Fijne broek Ja
Wel enigzins een bouwvakkersdecolleté als ik hem meerdere dagen draag, maar dat is nog wel te fixen met een mooie riem Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 11:58

Roxboro? Haha! Ik hoor hier over allemaal modellen waar ik nooit eerder van gehoord heb Haha!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:00

de roxborro heb ik ook maar die is net wat hoger dan de dayton
en billenspleten heb ik eigenlijk geen last van (draag toch een riem)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:01

Ja die ben ik toevallig eens tegen gekomen bij de Jeans Centre Huilen van het lachen
Het is alleen wel een mannenbroek geloof ik, als ik de Wrangler site moet geloven ROFL
Oh ja, en het is een Bootcut model, als ik slim fit aantrek heb ik varkenspootjes Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen